Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه و «پاتریک شاناهان» وزیر موقت دفاع ایالات متحده شامگاه سه‌شنبه به همراه دیگر مقامات امنیتی ارشد این کشور، به ساختمان کنگره رفتند تا درباره تنش‌زایی‌های اخیر با ایران به قانونگذاران آمریکایی توضیح بدهند.

به اذعان رسانه‌های آمریکایی، این جلسه اطلاعاتی پشت درب‌های بسته که قرار بود تصویری شفاف از اهداف واشنگتن در افزایش تنش‌ها با ایران به اعضای کنگره ارائه کند اما بیش از پیش آنها را به ابهام فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست همچنین درباره اینکه آیا واقعا ایران تهدیدی فوری برای منافع آمریکا است یا دولت ترامپ بیش از حد بزرگنمایی اطلاعاتی می‌کند، باعث بروز دو دستگی در بین اعضای کنگره شد و حتی خبرهایی از تشنج در بین اعضا در جلسه به گوش می رسد.

البته نمایندگان و سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه به‌صورت متفق‌القول تأکید کردند که دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» برای اجرای هر گونه اقدامی نظامی، محدود یا جنگ تمام عیار، ملزم به دریافت مجوز و تاییدیه کنگره ایالات متحده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت کنگره آمریکا واشنگتن وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران