Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:40:11 GMT

مارک ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۶۹۲

مارک ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، مارک ویلموتس که سابقه سرمربیگری در تیم های ملی بلژیک و ساحل عاج را هم دارد بعد از انجام مذاکرات نهایی قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران به امضا رساند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که به خاطر محدودیت های بانکی ایران به بلژیک رفته بود، روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلساتی فشرده ای را با ویلموتس در محل سفارت ایران در بروکسل برگزار کرد و در نهایت با این مربی به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال مبلغ قرارداد ویلموتس و واریز پول به حساب این مربی آخرین موردی بود که طرفین به صورت کامل روی آن تفاهم نکرده بودند و نیاز به هماهنگی بیشتر با سفارت ایران وجود داشت.

در نهایت با اعلام رسمی دفتر نمایندگی ایران در بروکسل، قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس امضا شد و این مربی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت.

گفته می شود مبلغ قرارداد این سرمربی بلژیکی سالیانه تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار هم می رسد.

ویلموتس بعد از توافقات اولیه، هفته گذشته سفری به تهران داشت و امکانات سخت افزاری و فوتبالی ایران را از نزدیک مشاهده کرد. وی همچنین هفته پایانی مسابقات لیگ برتر را تماشا کرد و سپس به بلژیک برگشت.

پیش از این کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بود. کی روش هشت سال هدایت ایران را بر عهده داشت و تیم ملی را در این سال ها در رنکینگ اول فیفا قرار داد. کی روش بعد از حذف تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت های امارات از سمت خود کنار رفت.

کد خبر 4623056

منبع: مهر

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی

اینتر از عملکرد سیمونه اینزاگی به طور کامل رضایت دارد و می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند

طرفداری | اینتر با اختلاف 14 امتیازی نسبت به میلان رده دومی، در صدر جدول سری آ قرار دارد و اگر اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، اسکودتو را در پایان فصل بالای سر خواهد برد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر آماده ارائه پیشنهادی جدید به سیمونه اینزاگی و تمدید قرارداد این سرمربی موفق است. اینزاگی که از سال 2021 روی نیمکت نراتزوری حضور دارد، با این تیم موفق به کسب پنج جام (دو کوپا ایتالیا، سه سوپرکاپ ایتالیا) و البته یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده‌ و در آستانه کسب ششمین جام خود قرار دارد.

گفتنی است سیمونه اینزاگی تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و از این باشگاه سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتی که این سرمربی به مدیران اینتر چراغ سبز نشان دهد، قرارداد او تا سال 2026 (با قابلیت تمدید تا 2027) تمدید خواهد شد و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!