Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:14:31 GMT

مارک ویلموتس ۳ ساله با ایران امضا کرد + جزییات

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۷۷۶

مارک ویلموتس ۳ ساله با ایران امضا کرد + جزییات

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک از امضای قرارداد همکاری میان مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس پس از دیدار با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در بروکسل، قراردادی سه ساله برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران رسماً امضا کرد.

ویلموتس که پیش از این برای بازدید از امکانات فدراسیون فوتبال به تهران سفر کرده بود، طی روزهای آینده وارد تهران خواهد شد تا تیم ملی را دو دیدار دو دوستانه برابر سوریه و کره‌جنوبی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ علی، رایزن روابط دو جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تأیید امضای قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات مهدی تاج و ویلموتس در محل اقامتگاه سفارت در بروکسل انجام شد و سفارت هیچ مشاکرتی در این مذاکرات نداشته است.

وی ادامه داد: قرارداد امضا شده اما از جزئیات قراردا بی اطلاع هستیم.

شیخ علی با رد توافقات انجام شده با سفارت ایران در بلژیک برای پرداخت حقوق ویلومتس گفت: هیچ مذاکره‌ای در این مورد نداشته‌ایم. این موضوع ارتباطی به سفارت ندارد. مذاکرات دو طرفه انجام شده و سفارت نیز هیچ تضمینی به آقای ویلموتس بابت حقوقش نداده است. مذاکرات بین خودشان بوده و سفارت جمهوری اسلامی ایران در حد لجستیک و یک طرفه تنها با آقای تاج صحبت‌هایی را در این خصوص داشته است.

پیش از این رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که مذاکرات تاج و ویلموتس به دلیل اختلاف نظر در اقامت این مربی بلژیکی در تهران بن بست خورده است. این رسانه‌ها از احتمال عدم انعقاد قرارداد سخن گفته بودند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج ساعت ۱۵ به وقت بلژیک عازم تهران شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران فدراسيون فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏