Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@16:58:16 GMT

اعتراف گوگل به یک اشتباه ۱۴ ساله

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۷۸۳

اعتراف گوگل به یک اشتباه ۱۴ ساله

گوگل با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود از شناسایی باگی خبر داده که باعث ذخیره رمز عبور کاربران G Suite به صورت متن ساده شده است. این باگ از ۱۴ سال پیش وجود داشته اما گوگل به تعداد دقیق حسابهایی که تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، اشاره نکرده است. همچنین این شرکت مدعی است که مدارکی دال بر سوءاستفاده از باگ مذکور پیدا نکرده و پس از اطلاع از مشکل تمامی رمزهای عبور را ریست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در بیانیه خود تاکید کرده که امنیت مشتریان سازمانی را جدی می گیرد اما در این مورد در حد استاندارهای خود شرکت یا مشتریان عمل نکرده و به همین خاطر از کاربران عذرخواهی می کند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!

به‌همراه یک نوشته بزرگ؛ «ایران قصد تخریب بیت‌المقدس را دارد و اسرائیل از آن مراقبت کرده! ایران یک تهدید جهانی است.»

شاید بگویید این یک تبلیغ است و ارتباطی با یوتیوب و شرکت مادرش گوگل ندارد، اما این‌طور نیست و یوتیوب آگهی‌ها را هم بررسی و تایید می‌کند.

از ۷ اکتبر، زمانی که حملات خون‌بار رژیم صهیونیستی به غزه آغاز شد، یوتیوب نسبت به محتواهای مربوط به غزه حساسیت زیادی پیدا کرد.

همان روزها کاربران زیادی در سراسر دنیا نسبت به این واکنش و گاهی حذف یک‌جانبه‌ محتواهایشان اعتراض کردند، اما یوتیوب اعلام کرده بود که خط مشی این شرکت حذف محتوای خشونت‌آمیز و مربوط به هرگونه نژاد، مذهب و قومیت است!

صرف‌نظر از آنکه پشت‌پرده اغلب رسانه‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی در جهان دست‌های پنهان رژیم صهیونیستی وجود دارد، استانداردهای دوگانه و تا این اندازه آشکار گوگل عجیب است.

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸