Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@06:25:27 GMT

سرلشکر رشید: آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۸۰۲

سرلشکر رشید: آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز حماسه فتح خرمشهر، تاکید کرد: اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: فتح خرمشهر انعکاس صدای مشت آهنین اراده یک ملت بود که با تدبیر فرماندهی ولی فقیه زمان، حضرت امام خمینی(ره) بدست رزمندگان اسلام بر پیکره استکبار فرود آمد.

فتح خرمشهر، نماد وحدت ملی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که با مدد الهی و فداکاری زنان و مردان قهرمان این مرز و بوم به پیروزی رسید.

بدون شک، حماسه فتح خرمشهر، بعنوان یک حماسه تاریخی بی بدیل از مقاومت مردم ایران در بین اذهان ملتها، دولتها و مستکبران باقی خواهد ماند.

و اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی بر علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است و باز به همین سبب ترس و دلهره از رویارویی است که از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند که به توفیق و نصرت الهی و به فرماندهی ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز در گام دوم انقلاب موفق خواهیم شد و دشمن نیز همانند گذشته مذبوحانه شکست خواهند خورد.

اینجانب سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس، این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و به ویژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تبرک می‌گویم و از خداوند متعال عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر رشید حمله نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور

یک منبع نظامی سوری جزئیات حمله هوایی آمریکا به دیرالزور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی سوری امروز-سه‌شنبه- در اظهاراتی گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی بامداد امروز با استفاده از جنگنده و پهپاد حملات هوایی انجام داده و تعدادی از مناطق و روستاها و پایگاه‌های نظامی در استان دیرالزور و اطراف آن را هدف قرار دادند.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع نظامی خاطرنشان کرد: این تجاوز نظامی آمریکایی منجر به شهادت هفت نظامی و یک غیرنظامی شد.

وی تاکید کرد: همچنین ۱۹ نظامی و ۱۳ غیرنظامی در این تجاوز نظامی مجروح شدند.

این منبع سوری همچنین گفت که حمله آمریکا خسارت‌های مادی گسترده به اموال عمومی و خصوصی وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است | به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • با قرآن مقاومت می‌کنیم و اسرائیل را شکست می‌دهیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم