Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه ۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریالی مدیر شرکت توزیعی دارو خبر داد و اظهار کرد: گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر گرانفروشی داروی افینیتور (داروی شیمی درمانی سرطان) به تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد و پس از ارجاع به شعبه ویزه رسیدگی به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمان، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، مدیرعامل شرکت را به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام