Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌ بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدار صمیمانه رهبر انقلاب با شعرا، حاشیه‌ها و لحظات جذاب و به یادماندنی داشت که حاضرین در این دیدار هرگز این خاطره خوش را فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدار بانوی شاعر زهرا جودکی از رهبر انقلاب انگشتر هدیه گرفت و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش روایتی خواندنی از این دیدار را منتشر کرد. در متن کامل این پست آمده است:

«+پدرم سلام رسوندن،خیلی شمارو دوست دارند.
با مهربانی و گرمی تمام گفتند:
_سلااامشان برسونید.
+میشه یه یادگاری بدین ببرم براشون؟
_ الان که نمیشه، یکی اگر بدم، باید صدتا بدم ...
(و خندیدند)
گفتم: هروقت شد! ...
و بلند شدم که نوبت به بقیه هم برسد... بلافاصله یک انگشتر بهم هدیه دادند و دوربین‌ها فقط همان یک تکه صحبت رهبر را دیدند

پ. ن: با اینکه به شدت درگیر آلرژی فصلی ام و با دارو سعی کردم سرپا بمونم، ولی واقعا شب قشنگی بود برام ان شاءالله روزی همه دوستانم... با اون چهره سرماخورده اصلا راضی به زحمت دوربین‌ها نبودم، این عکس عینکی رو هم به زحمت پیدا کردیم»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب هدیه بانوی شاعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

 چند روز پیش بود که مهدی فضائلی عضو دفتر رهبری از تذکر به برخی مسئولان در مساله حجاب و بعد از حواشی پیش آمده بر سر برخوردهای گشت ارشاد، خبر داد. توئیتی که با هجمه ها و حملات زیاد به این عضو دفتر رهبری همراه شد و حامیان گشت ارشاد و لایحه عفاف و حجاب همزمان او را در فضای رسانه ای و مجازی زیر بار سنگین حملات خود بردند.   به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته اما سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه این تذکر را تایید کرد و گفت؛« یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»   سرلشگر جعفری   وی بیان کرد: «این تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»   سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.»   توئیت مهدی فضائلی در مورد تذکر رهبری به گشت ارشاد   اما در میان آنها که فضائلی را زیر بار نقد برده بودند، حسین شریعتمداری نیز حضور داشت. او در یادداشتی نوشته بود؛« این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!برادر فضائلی عزیز! بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • حاشیه‌ای از دیدار امروز رهبر انقلاب با کارگران
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند