Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوچتینو، دنی سبایوس را زیر نظر دارد.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو، در صورت جدایی کریستین اریکسن در نظر دارد که دنی سبایوس را به عنوان جانشین او به تاتنهام بیاورد.

به نقل از آ.اس، کریستین اریکسن تا پایان سال 2020 با تاتنهام قرارداد دارد و قصد تمدید هم ندارد. در صورت جدایی او، پوچتینو قصد دارد دنی سبایوس را جایگزین او کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به اینکه تاتنهام سال گذشته خریدی انجام نداده است، دنیل لوی و پوچتینو قطعا به فکر تقویت تیمشان هستند.

دنی سبایوس هم در برنامه زیدان برای فصل جدید حضور ندارد و در این تابستان باید به دنبال تیم جدید بگردد. با این حال این انتقال سخت خواهد بود چرا که رئال مادرید نمی خواهد او را به صورت دائمی به تیم دیگر بفرستد. کهکشانی ها قصد دارند سبایوس را به صورت قرضی یا با بند بازخرید بفروشند. هافبک اسپانیایی، تاتنهام را به عنوان مقصدی می داند که در آن می تواند پیشرفت کند. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!

سرمربی چلسی باور دارد که تیمش با این وضعیت نمی توانست در اروپا رقابت کند. 

طرفداری | چلسی در صورت کسب نتایج خوب در هشت بازی باقی مانده لیگ برتر، همچنان برای رسیدن به لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا شانس دارد. 

انزو فرناندز و اکسل دیساسی، این هفته به لیست مصدومان چلسی اضافه شدند و رحیم استرلینگ هم به دلیل بیماری، حضورش در دیدار مقابل اورتون در استمفورد بریج روز دوشنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این مصدومان به لیست ۱۱ نفره مصدومان چلسی اضافه می شوند و پوچتینو معتقد است که حضور نداشتن در رقابت های اروپایی امسال یک مزیت بوده است، اما با توجه به مشکلات مصدومیت که مجبور به مدیریت آن بوده، رسیدن به سهمیه اروپا یک دستاورد خواهد بود.

واقعا تصور کنید که با تمام این شرایط، فصل بعد در در اروپا بازی کنیم، اوه خدای من! همیشه در هر بازی بین هشت تا ده بازیکن مصدوم داریم. اگر بازی های بیشتری داشتیم، کار سخت تر هم می شد. مهم این است که از این فصل درس بگیریم تا در آینده چنین اتفاقی برایمان تکرار نشود. البته، تعریف ما یک تیم آماده، در دسترس بودن بیش از ۸۰ درصد  بازیکنان. ما در حال حاضر زیر این درصد هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • فرجام‌خواهی علیه دو بار کسر امتیاز در یک فصل!‏
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد