Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:10:18 GMT

"یورو" هیچوقت این اندازه مورد تهدید نبوده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۹۹۸۲

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، برونو لمایر، وزیر اقتصاد فرانسه، طی بیاینه‌ای گفت: موجودیت ارز "یورو" هیچوقت به اندازه امروز مورد تهدید نبوده است.

وی امکان بروز بحران‌های اقتصادی جدی به دلیل بروز جنگ‌های تجاری در کنار وجود سیاست‌مدارانی که با موجودیت یورو مخالفند را دلیل این مدعای خود عنوان کرد.

ل‌مایر گفت: افرادی مانند من وجود دارند که فکر می‌کنند که هم اکنون موجودیت یورو در معرض تهدید است و هیچوقت اینگونه مورد تهدید نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد فرانسه شکل‌گیری حباب ارزش داریی‌ها و بازگشت بحران‌های مالی را از دیگر تهدیدهای موجود علیه یورو عنوان کرد.

ل‌مایر می‌گوید: نه تنها جنگ‌های تجاری نظیر اختلاف بین چین و آمریکا یورو را تهدید می‌کند بلکه ظهور سیاست‌مداران راستگرای اروپایی که از نابود شدن آن خوشحال ‌می‌شوند  نیز تهدیدی برای موجودیت یورو است.

ل‌مایر در این باره گفت: ارز واحد اروپایی بیش از هر چیزی از سوی سیاست‌مدارنی تهدید می‌شود که دیگر تمایل خود برای از بین رفتن آن را کتمان نمی‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزیر اقتصاد فرانسه یورو بحران های اقتصادی هادی رضوی جواد نکونام حسین هدایتی ابیانه پالرمو احمد عراقچی خودروهای هیبریدی زیبا حالت منفرد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌