Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از اقدام های دولتش در زمینه تخریب و بازسازی بخش هایی از حصار موجود در امتداد مرکز آمریکا - مکزیک در میان گزارش هایی مبنی بر پیشرفت کند در عملیات بازسازی، تعریف و تمجید کرد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: بخش زیادی از دیواری که در مرز جنوبی ساخته می شود، تخریب کامل و بازسازی موانع قدیمی و بی ارزش و جایگزین کردن آن با دیواری جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ ادامه داد: مشکل اینجاست که کینه ورزان می گویند این یک دیوار جدید نیست، بلکه دیواری بازسازی شده است. (این برداشت) اشتباه است و ما باید در جایی که بیش از همه مورد نیاز است، (دیوار) بسازیم.
ترامپ در توییت دیگری افزود: همچنین، کار فوق العاده ای صرفا در زمینه نوسازی - مرمت دیوارهای موجود که شرایط بدی دارند و موثر نیستند، و همچنین رساندن آنها به سطح استاندارد بسیار بالا، انجام می شود.
ترامپ پس از انتشار گزارشی در بلومبرگ، دست به توییت شد. در گزارش بلومبرگ عنوان شده که تقریبا 1.7 مایل از حصار موجود در مرز آمریکا - مکزیک از زمان اعلام وضعیت فوق العاده ملی در آمریکا، تکمیل شده است.
ترامپ پیشتر در سال جاری در آمریکا وضعیت فوق العاده ملی اعلام کرد تا پس از شکست در جلب موافقت کنگره برای اختصاص بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی، مبالغ مالی مضاعفی را برای پروژه مدنظر خود به دست آورد.
همچنین به موجب دادخواستی که به تازگی تنظیم شده، مساله توقف ساخت و ساز در امتداد مرز آمریکا - مکزیک به منظور محافظت از گونه های در معرض خطر جانوری، درخواست شده است.
در این دادخواست، ترامپ به اختصاص غیرقانونی وجوهات مالی برای این پروژه متهم شده است، به جای آنکه از روش های سنتی برای تامین مالی طرح های اولویت دار قانونی از کنگره اقدام کند.
ترامپ پیشتر «مارک مورگان» رئیس گشت مرزی ایالات متحده در دولت قبلی این کشور را به عنوان رئیس جدید سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا انتخاب کرد. ترامپ با انتخاب مورگان، درصدد تشدید سیاست سختگیرانه مهاجرتی خود در مرز جنوبی آمریکا برآمده است.
مورگان در شش ماهه آخر دولت «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق آمریکا، ریاست گشت مرزی این کشور را برعهده داشت و پس از به قدرت رسیدن ترامپ، از این منصب کنار گذاشته شد. وی به طور رسمی از درخواست ترامپ برای احداث دیواری در مرز آمریکا - مکزیک حمایت کرده است.
ترامپ از زمان کارزار انتخاباتی آمریکا در سال 2016 و پس از آن بر احداث دیوار مرزی به منظور جلوگیری از ورود مهاجران به کشورش پافشاری کرده است.
دموکرات ها می گویند، احداث این دیوار، هدر دادن پول مالیات دهندگان است و مناقشه بر سر تامین این بودجه، به تعطیلی 35 روزه دولت آمریکا از اواخر سال گذشته میلادی تا اوایل سال جاری میلادی منجر شد.
شبد**اروپام**9109**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ ديوار مرزي تخريب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • دفاع علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین