Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتبارات مربوط به جبران خسارت کشاورزان سیل زده خوزستان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان جهاد کشاورزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیل قانون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خسارت به مردم و کشاورزان لودابی توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گراب، علی محمد روستا در بازدید از منطقه لوداب و بررسی خسارات وارده ناشی از بارندگی اخیر، اظهار داشت: بارش‌های سیل‌آسا خسارت زیادی به مردم و کشاورزان در این منطقه وارد کرده است.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق و روستاهای لوداب، افزود: بارش‌ها به زمین‌های زراعی و منازل مردم خسارت وارد کرده که از بنیاد مسکن خواستیم اقدامات لازم در خصوص گل و لای وارد شده به منازل مردم و زمین‌های کشاورزی انجام دهند و از انحراف آب جلوگیری کنند تا بیشترین از این به مردم خسارت وارد نشود.

روستا بیان کرد: چند پایه برق دچار شکستگی شدند و همین عامل موجب قطعی برق برخی از روستاهای لوداب شده بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چندین پایه و سیم برق به لوداب برده شد تا برق سریع وصل شود.

وی ادامه داد: انحراف رودخانه باعث آب شستگی جاده و خسارت زیاد به جاده روستای چین شده بود که راهداری با کمک بنیاد مسکن اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا آب بیش از این به جاده خسارت وارد نکند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشایی دهانه پل روستای گرگیان گفت: باید پل استانداری در این روستا احداث‌ شود.

روستا ابراز کرد: قرار شد خسارت وارد شده به مردم و کشاورزان توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام شود تا از طریق کمک‌های بلاعوض یا اعطای تسهیلات خسارت مردم جبران شود.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند
  • خسارت سیل به نقاط روستایی یزد