Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره انتشار جزئیات و اسامی دریافت‌کنندگان وام اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار بسیار عالی انجام شد. شفاف‌سازی اسامی و جزئیات دقیق وام‌گیرندگان خیلی عالی است.

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر رئیس‌جمهور یا وزیر اقتصاد این اقدام را شیوه و منش سایر بانک‌ها قرار دهند باعث می‌شود خودنظارتی از طرف مردم ایجاد شود و فساد در سیستم کم شده و جلوی اشتباهات گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اینکه در برنامه ششم هم تاکید شده است که اطلاعات در اختیار مردم قرار بگیرد بسیار خوب است من معتقدم شفاف‌سازی اسامی و جزئیات وام‌ها کاری مهم‌تر از وام دادن بود.

کوچکی‌نژاد در خصوص این نوع وام‌ها گفت: این وام‌هایی که به سرعت داده شد، توانست یک تحرکی خصوصا در بخش اشتغال خرد ایجاد کند و ما هرچه به این مبحث بپردازیم، می‌توانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم و باید انشاالله منابع بیشتری در اختیار وزارتخانه قرار بگیرد که در این حوزه حمایت‌ها افزایش پیدا کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران