Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:45:10 GMT

رسیدگی بیش از 700 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۵۲۲

رسیدگی بیش از 700 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

رسیدگی بیش از 700 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین تعزیرات دارو درمان قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت