Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@14:35:30 GMT

تعلیق فعالیت علیرضا بیرانوند تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۵۴۰

تعلیق فعالیت علیرضا بیرانوند تکذیب شد

«ایرج عرب» در این خصوص اظهار داشت: این موضوع را به صورت جدی پیگیری کردم و مشکل به طور کامل برطرف شد.

وی در خصوص اینکه بیرانوند در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و بیرانوند هم اکنون در این نشست است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به حواشی احتمالی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیم نهایی جام حذفی، گفت: هر ۲ تیم در تلاش برای برگزاری مسابقه در آرامش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قطعا تلاش خواهیم کرد تا این بازی به دور از تنش برگزار شود و تعامل خوبی میان ما و مسئولان مربوطه وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس کمیته اخلاق ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر می‌دهد و همزمان تصاویری از فعالیت پدافند هوایی اصفهان منتشر شده است.

به گزارش تابناک، برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

همچنین تصاویری از فعالیت سامانه‌های ضدهوایی اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است. شماری از این تصاویر را می‌بینید.

تعداد بازدید : 4376 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480   برخی منابع از جمله فارس گزارش دادند، صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده و پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است. تصاویری از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان را می‌بینید که نشان می‌دهد وضعیت عادی است. تعداد بازدید : 568 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480   همچنین در پی شنیده‌شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد که پدافندهوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است. هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.       ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان   برخی‌ منابع از جمله الجزیره و ای بی سی نیوز از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد. خبرگزاری صداوسیما تاکید کرد تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است. حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد.    

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی تاکید کرد پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب  به حالت تعلیق درآمدند. این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده است؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

 

دیگر خبرها

  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد