Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست روابط عمومی ادارات شهرستان بندرانزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده برای توسعه همه جانبه شهرستان متأسفانه اخبار کمی از فعالیت‌های انجام شده در رسانه‌ها منتشر می‌شود که وظیفه ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در انتقال فعالیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی بر عهده روابط عمومی آن سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انعکاس اخبار بندرانزلی در مقایسه با سایر شهرستان‌های گیلان بسیار کم است، افزود: متأسفانه روابط عمومی‌ها به نقش و جایگاه خود واقف نیستند و باید ارتباط مؤثرتری با رسانه‌ها داشته باشند زیرا معتقدم مجموعه‌ای موفق عمل می‌کند که روابط عمومی توانمندی داشته باشد.

حیدری آزاد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی اداره و سازمان خود هستند، گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها تنها به نصب بنر و پرده نوشته و ارسال پیام تبریک مدیر ختم نمی‌شود و می‌توانند علاوه بر تهیه خوراک خبری برای مدیران و تنظیم سخنرانی‌ها، ملاقات مردمی اداره و سازمان خود را نیز هماهنگ کنند.

فرماندار انزلی با بیان اینکه مسئولان جایگاه روابط عمومی‌ها را به خوبی درک نکرده‌اند، ادامه داد: روابط عمومی‌ها به عنوان تسهیل کننده ارتباط بین سازمان‌ها و نهادها و اصحاب رسانه و مردم هستند و هرچه ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بیشتر باشد کارها به شکل بهتری ارائه و به مردم گزارش می‌شود.

حیدری آزاد با اشاره به وجود ضعف خبرنویسی در روابط عمومی‌های بندرانزلی، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در تنویر افکار عمومی و پاسخگو بودن دستگاه‌ها به رسانه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای آگاهی بخشی به مردم نقش ایفا کنند.

در پایان مراسم از چند تن از روابط عمومی‌های برتر شهرستان انزلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 4624161

منبع: مهر

کلیدواژه: روابط عمومی شهرستان انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند