Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: 318 میلیارد ریال برای 203 طرح این شهرستان در سال 97 اعتبار تخصیص یافت.

سید عباس دانایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اولویت ها در تخصیص اعتبارات، افزود: 2 حوزه آب و آموزش و پرورش اولویت های شهرستان سمنان در تخصیص بودجه سال 97 بود.
وی بیان کرد: 30 درصد از مجموع کل اعتبارات شهرستان سمنان در این دو بخش تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سمنان تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی برای طرح‌ های عمرانی اولویت اصلی و در دستور کار مدیران این شهرستان قرار گرفته و آن ها نیز باید در جذب 100 در صدی اعتبارات تخصیص یافته اهتمام ورزند.

** تخصیص بیش از 64 میلیارد ریال اعتبار به طرح های آب
دانایی ادامه داد: 64 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به طرح های بخش آب شهرستان سمنان تخصیص یافت.
وی با اشاره به عمده ترین اعتبارات تخصیصی طرح های آب سمنان، اظهارداشت: 29 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب 2 هزار متر مکعبی این شهرستان اختصاص یافت.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار به طرح حفر و تجهیز چاه و انتقال آب 6 میلیارد ریال و همسان سازی و تامین آب آشامیدنی شهر سمنان به ترتیب 500 میلیون ریال و 14 میلیارد ریال است.

** 34 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های نظام آموزشی
دانایی با اشاره به 34 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به طرح های آموزش و پرورش، اضافه کرد: احداث استخر شنای دانش آموزی با پنج میلیارد و 270 میلیون ریال و احداث هنرستان فنی و حرفه ای با هشت میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.
وی با بیان اینکه 18 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به مدرسه 18 کلاسه مسکن مهر تخصیص یافت، تصریح کرد: احداث مدرسه پنج تن آل عبا(ع) با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح های آموزش و پرورش شهرستان سمنان است.
فرماندار سمنان به ضرورت همکاری و هم افزایی مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: هماهنگی مدیران این شهرستان با سازمان برنامه و بودجه برای تسهیل در جذب اعتبارات ضروری است.
به گزارش ایرنا، بر اساس نتیجه سرشماری سال 1395 شهرستان سمنان دارای 196 هزار و 521 نفر در 52 هزار و 11 خانوار است که 185 هزار و 129 نفر جمعیت شهری و 11 هزار و 392 نفر جمعیت روستایی را شامل می‌شود.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بودجه فرماندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه