Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده کل ارتش گفت:‌ حضور آمریکا در منطقه برای این است که بگویند شما کشورهای عربی به یک قلدر برای اینکه امنیت تان حفظ شود، نیاز دارید.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در همایش مردمی فاتحان نور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که در آستانه سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز شهادت محمد بروجردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستان هیچ وقت نام این شهید بزرگوار را فراموش نمی‌کند.

وی افزود: روز بیست و هشتم فروردین، به همراه فرماندهان نزاجا خدمت فرمانده کل قوا رسیدیم، ایشان فرمودند ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که نمونه های آن صیادشیرازی و بابایی هستند که می‌توان سر دست گرفت و به دنیا نشان داد. با توجه به بیانات رهبری فداکاری، تواضع و گریزشان از نام و نشان از ویژگی های صیاد شیرازی است که جوانان باید الگو قرار بدهند.

فرمانده کل ارتش در خصوص بیانیه گام دوم گفت: مخاطب رهبری در این بیانیه جوانان هستند، انتظار رهبری از جوانان است و الگوها نیز که همان صیادشیرازی‌ها هستند، به جوانان معرفی شده است، گرامیداشت شهدای اسوه و الگو به معنای نشان دادن ستارگان آسمان درخشان ایران اسلامی به جوانان است از شهدا بیاموزیم که کار را فقط برای خدا انجام بدهیم.

وی عنوان کرد: جوانان، امید و مخاطب اصلی رهبری در بیانیه گام دوم هستند و لازم است جوانان نقش خود را بشناسند و آن نقش را به خوبی ایفا کنند. مقدمه هم این است که بیانیه با دقت توسط جوانان مطالعه و شناخته شود.

سرلشکر موسوی در خصوص اوضاع منطقه بیان داشت: با نگاه به وضع خود و دشمنان عرض می‌کنم که علی‌رغم همه سختی‌ها پای اصول ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد. دشمنان در ظاهر با هم هستند اما در باطن به دنبال دوشیدن و هدف قرار دادن هم هستند؛ اگر روزی مستندات منتشر شود، مشخص می‌شود که سعودی‌ها به اماراتی‌ها چون خوب سواری ندادند، گوشمالی دادند. همچنین در خرابکاری‌های اخیر بغداد، سعودی ها نقش داشتند.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه برای این است که بگویند شما کشورهای عربی به یک قلدر برای اینکه امنیت تان حفظ شود، نیاز دارید و بدون ما قدرت دفاع از خود ندارید و باید پولش را بدهید. ما امنیت و آرامش منطقه را می‌خواهیم و علاقه‌ای به آتش افروزی نداریم. ما جنگ طلب نبوده و نیستیم و آغازگر هیچ جنگی هم نبوده و برای دفاع ایستاده‌ایم. امیدواریم که سران منطقه ایران را الگو قرار دهند و نوکری را کنار بگذارند و همچون ایران راه عزت را پیش بگیرند. 

فرمانده کل ارتش بیان داشت: امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود غریبه‌ها باید منطقه را ترک کنند چهل سال است که از نظام، کشور و ناموس خود در منطقه دفاع کردیم و اگر کسی بخواهد تجاوزی کند، با قدرت در برابرش خواهیم ایستاد، امیدواریم سران منطقه پیام ما را به خوبی دریافت کنند، همانطور که به نظر می‌رسد استکبار پیام ایران را دریافت کرده است.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این منصب، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

بر اساس این گزارش، فوکس گفته است که تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

انتشار این خبر در حالی است که «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی نیز امروز پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله ( برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد.

وی افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر