Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:02:03 GMT

افراد گرفتار در سیلاب درمیان نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۶۵۷

افراد گرفتار در سیلاب درمیان نجات یافتند

بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: در روستای قوزشک از توابع بخش مرکزی شهرستان سه خانوار گرفتار سیلاب شدند که این افراد پس از نجات با بالگرد به مرکز شهرستان منتقل شدند.

محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در بخش قهستان 2 دانش آموز در سیلاب گرفتار شدند که با کمک نیروهای امدادی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: عصر امروز بر اثر بارش شدید و رگباری باران و وقوع سیل 11 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.
فرماندار درمیان گفت: امدادرسانی به این واحدهای مسکونی انجام شده و آب واحدها تخلیه شده است.
وی اظهار داشت: با مساعدت هلال احمر بسته های غذایی بین سیل زدگان توزیع شده است.
بشیری زاده گفت: تمامی نیروهای امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و سیل بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی و راه ها وارد کرده که میزان خسارت توسط کارشناسان برآورد خواهد شد.
فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در اغلب مناطق استان آغاز شد و امروز (چهارشنبه) در شهرستان های سربیشه، درمیان، طبس، بیرجند و سرایان شدت گرفت که منجر به وقوع سیلاب شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی آبگرفتگی واحد مسکونی سیل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی محمدعلی کاووسی، گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف وجود دارد. 

 وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

کاوسی گفت: همچنین در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر