Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:46:37 GMT

پایان کار رضا قوچان‌نژاد در اف سی سیدنی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۶۷۳

پایان کار رضا قوچان‌نژاد در اف سی سیدنی

دوره قرضی حضور رضا قوچان‌نژاد، مهاجم آپوئل قبرس در تیم اف سی سیدنی استرالیا پایان یافت. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کانبرا تایمز استرالیا، دوره بازی قرضی رضا قوچان‌نژاد و سیم لونگ در تیم اف سی سیدنی پایان یافته است و آنها باید به تیم‌های خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم اف سی سیدنی نیز درباره اولویت جذب بازیکنان برای فصل آینده نیز گفت: درباره تعداد بسیاری از بازیکنان خارجی پس از پایان فصل تصمیم می‌گیریم و هیچ عجله‌ای نداریم. ما در وهله اول به دنبال بازیکنان استرالیایی هستیم و سپس به دنبال بازیکنان خارجی خواهیم رفت.

رضا قوچان‌نژاد تا سال 2020 میلادی با آپوئل قبرس قرارداد رسمی دارد و پس از گذراندن نیم‌فصلی ناموفق در این تیم با عقد قراردادی شش ماهه راهی تیم اف سی سیدنی استرالیا شده بود.

صعود تیم‌های کره‌ای، ژاپنی، چینی و حذف یاران قوچان‌نژاد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رضا قوچان‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: کاهش دما از بامداد امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و میانگین دمای استان فردا جمعه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بارش باران که از صبح امروز در نواحی شمالی استان آغاز شده است تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و باران میهمان بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بارندگی ها به دلیل کاهش دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و به دلیل رگباری بودن بارش ها امکان وقوع آبگرفتگی و رواناب در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه های قوچان، کلات و درگز میزبان بارش های بهاری هستند و به تدریج این بارش ها همه استان را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۲ و سرخس با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد هشت درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز از ۱۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • اعمال منع آمد و شد در یکی از شهر‌های استرالیا به علت افزایش جرم و جنایت
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند