Web Analytics Made Easy - Statcounter

باتوجه به نیازمندی دادگستری‌ها، پذیرش بانوان در این نوبت جذب اختصاصی منصب قضا با محدودیت‌هایی مواجه است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۸، از امروز آغاز شد.

بر این اساس سامانه ثبت‌نام اینترنتی جذب اختصاصی به آدرس jazb۷.qazahrm.ir، از امروز مورخ ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳.۱ بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار گرفت؛ لذا از تمام داوطلبان واجد شرایط و علاقه‌مند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می‌آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت‌نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و نزد خود نگهداری کنند؛ فرایند ثبت‌نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است. لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت‌نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

تذکر مهم: داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و …) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت‌نام وی کأن‌لم‌یکن تلقی می‌گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

مهلت ثبت‌نام از تاریخ شروع ثبت‌نام به مدت ۲۰ روز خواهد بود و در روز دوشنبه مورخ ۹۸.۳.۲۰ پایان می‌پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد؛ تأکید می‌شود ثبت‌نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت. (تذکر مهم: به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی مهلت موکول نکنند.)

لازم به ذکر است، به ثبت‌نام‌های اشتباه ترتیب اثر داده نمی‌شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.

محدودیت پذیرش بانوان:

با عنایت به نیازمندی دادگستری‌های سراسر کشور، پذیرش بانوان در این نوبت جذب اختصاصی با محدودیت‌هایی مواجه است. بر این اساس دادگستری‌های استان‌های مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان هستند. همچنین دادگستری‌های مراکز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند. سایر شهرستان‌های استان‌های اخیر و استان‌هایی که نام آن‌ها ذکر نشده، منعی برای پذیرش بانوان ندارند؛ لذا لازم است بانوان متقاضی ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی با عنایت به محدودیت‌های ذکرشده اقدام به ثبت‌نام نمایند.

پذیرش ویژه استان تهران:

در اجرای فرایند جذب اختصاصی سال ۱۳۹۸ به منظور تکمیل کادر قضائی مورد نیاز در استان تهران، داوطلبانی که ساکن استان تهران باشند و مراحل استخدامی را با موفقیت طی کنند، پس از گذراندن دوره کارآموزی قضائی در حوزه‌های قضائی استان تهران مشغول به خدمت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قضاوت ازمون قضاوت ثبت نام محدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی‌که ظهر امروز امیدواری برای انتخاب قربان بردیف به اوج خود رسیده بود اما در جدیدترین خبر مشخص شده که این سرمربی نمی‌تواند به ایران بیاید.

باشگاه تراکتور آمادگی کامل خود را برای استخدام قربان بردیف نشان داد و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز آماده بازگشت این سرمربی می‌شد اما ناگهان این اتفاق رخ نداد.

بر اساس شنیده خبرنگار ما، قربان بردیف بنا به دلایلی اعلام کرده که تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای سرمربیگری به ایران بیاید تا پروژه دومین حضور او در تراکتور منتفی شود.

در این جلسه همچنین با توجه به منتفی شدن حضور قربان بردیف که گزینه موردعلاقه زنوزی محسوب می‌شد، تصمیم بر این شد که تراکتور فعلا با کادرفنی فعلی خود کار را ادامه بدهد تا به زودی سرمربی جدید معارفه شود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم