Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:41:42 GMT

نیروهای مسلح ما نمونه‌ای از نیروهای خدایی هستند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۷۶۸

نیروهای مسلح ما نمونه‌ای از نیروهای خدایی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هییت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح ایران با سایر نیروهای مسلح دنیا، دین مداری و اسلامی بودن آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و بحمد الله نیروهای مسلح ما نمونه‌ای از نیروهای خدایی و الهی هستند.

وی افزود: دیگر تمام نیروهای مسلح ما خودشان عقیدتی هستند و به همان اندازه که اقتدار دفاعی خود را افزایش می‌دهند در پی آموزه‌های دینی و اعتقادی نیز هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در طراز انقلاب اسلامی هستند و از ویژگی‌های اصلی این نیروها این است که خدایی زندگی می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی گفت: از ویژگی‌های بارز انسان‌های با ایمان این است که مشکلات سبب نمی‌شود که روحیه شأن را آسان ببازند بلکه در طریق مسیر بیشتر استوارشان می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معنای واژه حدید در قرآن کریم اذعان داشت: نیروهای مسلح باید مانند آهن محکم و استوار باشند و روحیه ایثارگری، شجاعت و جهاد را در خودشان تقویت کنند.

کد خبر 4624184 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران آیت الله خاتمی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»