Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تداوم تلاش و سازندگی بسیج در مناطق سیل‌زده کشور گفت: جهادگران بسیجی ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زدگان کشور را می‌سازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که در ایام ولادت امام حسن مجتبی و ماه مبارک رمضان از مناطق سیل‌زده مازندران بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات مردمان این منطقه قهرمان‌پرور دیدار و گفت‌وگو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیل خانمان‌سوز اواخر سال 97 و ایام عید 98 در شمال کشور یک پیام داشته و آن پیام بزرگ که تداوم‌بخش همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی شده اکنون تبدیل به شعار عملی مردم و مسئولان در مناطق سیل‌زده شده است.   رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه همدلی و اتحاد مسئولان و مردم در استان مازندران برای رفع مشکلات سیل‌زدگان از ابتدایی‌ترین ساعات حادثه تاکنون تداوم دارد، تصریح کرد: ملت ایران همواره تابع محض ولی‌فقیه خود بوده و هیچ‌گاه در مشکلات و سختی‌ها دست از خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و اخیراً سیل‌زدگان برنداشته است.   بنابر گزارش تسنیم، غیب‌پرور با تقدیر از کمک‌های انسان‌دوستانه ملت ایران و خیران بزرگ کشور در کمک به سیل‌زدگان استان‌های مازندران، گلستان، خوزستان و لرستان گفت: 20 هزار واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی کشور در استان‌های سیل‌زده نوسازی، بازسازی و مرمت می‌شود.   وی با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی به کمک بسیج سازندگی در پروژه محرومیت‌زدایی و کمک به سیل‌زدگان آمدند، بیان کرد: سپاه پاسداران پس از ساخت واحدهای سیل‌زدگان و با کمک خیران محرومیت‌زدایی جهیزیه نوعروسانی که واحدهای مسکونی و جهیزیه آنان در سیل اخیر از بین رفته را تقبل و تأمین می‌کند.   رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کار ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده به سیل اخیر در استان‌های مازندران و گلستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند از مسئولان ارشد استان قدردانی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تکمیل بیش از 560 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان پایان مرداد 98 به متقاضیان انجام شود.   معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، معاون عمرانی وزیر کشور، معاون سازمان بهزیستی، معاون عمرانی استاندار به همراه فرمانده سپاه کربلای استان و معاون هماهنگ‌کننده کربلای مازندران سردار غیب‌پرور را در این بازدید همراهی کردند.   انتهای پیام/     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است

آرش زینال شامگاه دیشب در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، سالروز بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، گفت: حل فرهنگ و هنر استان‌ها نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اقتصاد و فرهنگ در یک کشور خیلی مهم است، اما فرهنگ از اقتصاد اهمیت بیشتری دارد به این دلیل که فرهنگ با روح انسان در ارتباط است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: فرهنگ اگر تبدیل به هنر نشود دیده نخواهد شد پس برای دیده شدن فرهنگ باید آن را به هنر تبدیل کرد.

زینال ابراز امیدواری کرد که مسوولان به فرهنگ و هنر مملکت توجه بیشتری کنند هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد ولی حل مشکلات فرهنگ نیز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران دارای فرهنگ چند صد ساله هستند و فرهنگ ایرانی و اسلامی با هم آمیخته شده است و با استفاده از این ظرفیت می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است