Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:01:22 GMT

مشکلات بیمه ای قالیبافان سرایان پیگیری و مرتفع شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۸۷۹

مشکلات بیمه ای قالیبافان سرایان پیگیری و مرتفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رسولی مقدم عصر چهارشنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان سرایان با بیان اینکه شهرستان سرایان در پرداخت تسهیلات روستاییان و عشایر رتبه پنجم استانی را کسب کرده است افزود: انتظار داریم با حجم تسهیلات پرداخت شده شاخص اشتغال در شهرستان بهبود یابد و شاهد آمارهای واقعی در این خصوص باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نظارت بر طرح‌های سرمایه گذاری افزود: نظارت‌ها کمک به سرمایه گذران است تا دچار ضرر و زیان نشوند.

وی ادامه داد: نهادهای ذی ربط اطلاع رسانی لازم را به متقاضیان داشته باشند تا سریعاً نسبت به تکمیل پرونده‌های خود اقدام نمایند تا از تسهیلات برخوردار شوند.

فرماندار سرایان بر حل مشکلات بیمه قالیبافان تاکید کرد و افزود: این مطالبه جدی ما از تأمین اجتماعی است.

وی از بخشداران و دهیاران خواست نسبت به احصا قالیبافان به منظور حل مشکلات بیمه‌ای اقدام کنند.

۱۰۰ درصد اعتبارات خوداشتغالی سرایان جذب شد

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سرایان گفت: کل اعتبار خوداشتغالی تبصره ۱۶ شهرستان در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان بود.

حسن صالحی بیان داشت: با ایجاد اشتغال تعداد ۱۳۵ نفر توسط ادارات کمیته امداد و بهزیستی ۱۰۰ درصد این اعتبار جذب شد.

وی افزود: اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان نیز مبلغ ۱ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان بود که با ایجاد اشتغال تعداد ۱۲۷ نفر تاکنون به میزان ۸۱ درصد جذب شده است.

وی ادامه داد: در طرح اشتغال روستایی (سامانه کارا) تاکنون تعداد ۸۰۶ نفر ثبت نام کرده اند که تعداد ۳۳۱ نفر تأیید شده و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بیان کرد: تعداد ۱۱۰ نفر نیز موفق به اخذ مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان تسهیلات شدند.

به گفته وی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال ۹۷ در سامانه رصد اشتغال تعداد ۶۶۷ نفر بوده که با تلاش مدیران تعداد ۷۳۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

کد خبر 4624190

منبع: مهر

کلیدواژه: سرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی