Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@07:25:50 GMT

مائوریتزیو ساری تهدید به ترک چلسی کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۰۹۴۵

مائوریتزیو ساری تهدید به ترک چلسی کرد

خبرگزاری میزان- سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی تهدید به ترک این باشگاه انگلیسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مائوریتزیو ساری که این روز‌ها از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس یاد شده است، شایعه اخراجش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال چلسی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی ایتالیایی در فصل اول حضورش در چلسی، این تیم را به فینال جام اتحادیه انگلیس رساند، هرچند تیمش از رسیدن به قهرمانی بازماند. تیم تحت‌هدایت وی، اما این شانس را دارد که در تاریخ ۲۹ مِی (۸ خرداد) در فینال لیگ اروپا با شکست آرسنال به عنوان قهرمانی برسد.

ساری بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در کنفرانس خبری که به منظور دیدار فینال لیگ اروپا تدارک دیده شده بود، در واکنش به این پرسش که «آیا این صحت دارد که شما برای ماندن در چلسی باید این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا برسانید؟»، در حالی که از کوره در رفت، گفت: اگر وضعیتی اینطور است که شما می‌گویید حاضرم همین الان از چلسی بروم. پس از ۱۰ ماه کار کردن حالا باید با همه چیز سر و کله بزنم. این راهش نیست! شما یا از کار من راضی هستید یا نیستید!

وی افزود: ما فصل خوبی داشته‌ایم و اگر موفق به فتح لیگ اروپا شویم، فصل برای‌مان فوق‌العاده می‌شود. فکر می‌کنم این تیم شایستگی این را دارد که به کارش ادامه دهد تا پیشرفت کند. در حال حاضر تنها باید به بازی فینال لیگ اروپا فکر کنیم و پس از آن در خصوص ادامه همکاری با باشگاه صحبت کنم که این امری عادی در پایان فصل است. به هر حال دوست دارم در لیگ برتر بمانم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری چلسی آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم

سرمربی هلندی شیاطین سرخ پذیرفته است که حتی کسب یک جام، عملکرد ضعیف او و تیمش در طول فصل را جبران نخواهد کرد.

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد می‌تواند با شکست دادن منچسترسیتی، قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

طرفداری | به گزارش ITV، تیم تن هاخ پس از برد ۴-۲ در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی، حالا در یک قدمی قهرمانی در جام حذفی قرار گرفته است. تن هاخ پس از یک عملکرد دلسرد کننده از سوی تیمش در عصر روز یکشنبه، به خبرنگاران گفت:

بازی خارق العاده‌ای بود؛ همچنین عجیب و غریب. ما برای مدت زیادی، کنترل کامل کار را در دست داشتیم و سپس آن را در بخش انتهایی مسابقه از دست دادیم. باید بابت عملکرد کاونتری طی ۱۵ دقیقه پایانی (وقت‌های قانونی) به آن‌ها تبریک گفت. ما با استقامتی که داشتیم، در ضربات پنالتی برنده شدیم.

باید پیشرفت کنیم. ما خیلی در این رابطه صحبت می‌کنیم. در ابتدا باید از حریف جلو افتاد اما سپس باید کار را تمام کرد. در این لحظات است که دچار اشتباه می‌شویم و مسئولیت‌مان را درست انجام نمی‌دهیم. نمی‌توان گفت این گروه از نفرات ذهنیت درستی ندارند چون امروز با شخصیت ظاهر شدند ولی در بخش انتهایی مسابقه، شاهد یک نوع بی نظمی بودیم. ما باید توپ را نگه داریم، پاسکاری انجام بدهیم، برای گلزنی تلاش کنیم و همچنین در دفاع کردن قوی باشیم. همه چیز به ارتباط بازیکنان بر می‌گردد و ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم. 

ضربات پنالتی؟ همه چیز به ذهنیت نفرات بر می‌گشت. ما طرح و برنامه‌ای داشتیم که نسبت به آن کاملا مطمئن بودیم، بنابراین به آن‌ها گفتم که طبق همان پیش بروند. مطمئن بودم که در پنالتی‌ها برنده خواهیم شد. معمولا کاسمیرو پنالتی‌هایش را گل می‌کند. ما این ضربات را به خوبی تمرین می‌کنیم. 

احساسات دوگانه است. ما می‌توانیم بابت این دستاورد یعنی راهیابی به فینال خیلی خوشحال باشیم. حتی منچستریونایتد بزرگ همه سه‌بار به این مهم رسید و حالا ما ظرف دو سال، دو بار این کار را انجام داده‌ایم. البته باید در آن بازی آخر پیروز شویم. وقتی صد درصد خودمان باشیم، آنگاه از پس این کار بر می‌آییم. 

من خواستار فتح این جام هستم. مطمئن هستم که شانس خوبی برای پیروزی در این فینال داریم؛ هر چند که قرار است با بهترین تیم دنیا رو به رو شویم. با این وجود، شانس داریم. ما این را در این فصل نشان داده‌ایم. این فصل فرازهای متعددی داشت ولی همچنین نشیب‌های زیادی هم دیدیم. قهرمانی در جام حذفی، از این فصل یک فصل موفقیت‌آمیز نمی‌سازد. ما خواستار فتح جام‌های بیشتری هستیم. این که طی این دو سال به فینال‌ها رسیده‌ایم خبر خوبی است ولی ما در این فصل موانع زیادی داشتیم. مصدومان زیادی داشتیم که امیدوار هستیم برای فینال برگردند. اگر با ترکیبی که به پیروزی باور داشته باشد وارد زمین شویم، آنگاه شانس کسب جام را خواهیم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم