Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت فوتبال استان اصفهان آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال ریخت!

طرفداری- حمیدرضا دادخواه، دبیر هیات فوتبال استان اصفهان درباره گفت:

شورای تأمین روز دوشنبه تشکیل جلسه داد که من هم در این نشست حضور داشتم. با توجه به مواردی که مطرح شد، تمام اعضای شورای تأمین به اتفاق با برگزای بازی با ظرفیت ۵۰-۵۰ تماشاگران مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ما همراه با سرهنگ امجدیان فرمانده یگان ویژه استان و فیروزی نماینده باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان، در راستای برنامه‌ریزی نوع آرایش تماشاگران و جایگاهی که قرار است به آنها تعلق بگیرد بود و منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد تا بتوانیم طبق آن اقدام کنیم.

به نقل از پایگاه خبری سپاهان، سوال اینجاست که اگر سازمان لیگ از تصمیم خود برنگردد و همچنان بر تقسیم برابر سکوها اصرار بورزد، آیا شورای تأمین استان اصفهان با برگزاری مسابقه نیمه‌نهایی موافقت خواهد کرد؟ دادخواه اینطور پاسخ داده:

آن‌طور که من شنیده‌ام، مدیرعامل سپاهان اعلام کرده‌ اگر بخواهند بازی را به صورت ۵۰-۵۰ برگزار کنند، این تیم از ادامه حضور در جام حذفی انصراف خواهد داد.

وی ادامه داد:

ما مسئول برگزاری مسابقه هستیم اما در عین حال که زیرمجموعه سازمان لیگ و فدراسیون محسوب می‌شویم، باید از منافع باشگاه سپاهان هم دفاع کنیم. آیین‌نامه‌ای که مسئولان سازمان لیگ درباره‌اش صحبت می‌کنند، ابهاماتی دارد و به باشگاه‌ها و به هیات فوتبال ابلاغ نشده است. در واقع ما هیچ مستنداتی در خصوص آیین‌نامه‌ی برگزاری جام حذفی در هیات فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان نداریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: این آزمون برایجذب نیروی مورد نیاز اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان و همچنین مدیریت درمان استان در محل پیام نور برگزار شد

مهدی میرزاپور افزود: در این آزمون استخدامی تعداد ۱۷۸۳ نفر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۱۹ نفر به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم