Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این جایگاه دارای دو خط تأمین توان برای خودرو و موتورسیکلت است که در خط یک، شارژ سریع و شارژ کند نصب شده و در خط دو نیز شارژ موتور سیکلت قرار دارد.

همچنین شارژرها بر اساس استانداردهای بین‌المللی بومی سازی و ساخت داخل شده و کنترل و مانیتورینگ برای ارتباطات بالادستی بر اساس پروتکل OCPP صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایستگاه، شارژر سریع خودرو برقی شامل یک خروجی شارژ AC با توان ۴۳ کیلووات قابل استفاده برای تمام خودروهای برقی استاندارد دنیا و یک خروجی شارژ سریع DC با توان ۵۰ کیلووات تحت پروتکل CHAdeMO قابل استفاده برای خودروهای شرق آسیا شامل خودروهای میتسوبیشی، کیا، نیسان و … است.

همچنین این ایستگاه دارای شارژر کند خودرو برقی با توان ۷. ۴ کیلووات است و می‌تواند همه خودروهای برقی استاندارد را تأمین توان کند. از سویی دیگر، جایگاه شارژ خودروهای برقی احداثی گروه مپنا مجهز به دو شارژر ۵.۵ کیلوواتی موتورسیکلت برقی است و به سهولت توان شارژ موتورسیکلت‌های برقی را دارد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: خودرو برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد

سعید تاجیک رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران در نشست خبری امروز گفت: در واقع با هم‌ترازی بین‌المللی استاندارد، این امکان برای شرکت‌های بازرسی و آزمایشگاه‌های ایرانی فراهم می‌شود تا گواهینامه کیفیت قابل پذیرش در سایر کشور‌ها را صادر کنند که براساس آن هزینه و زمان تست و بازرسی کالا‌های صادراتی ایرانی کاهش خواهد یافت.

او افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این هم‌ترازی ۲۰ میلیارد دلار از کالا‌های صادراتی کشور را تحت تاثیر قرار داده و با انجام عملیات تست و بازرسی کالا‌ها در داخل کشور، سالانه از خروج تقریباً ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود.

تاجیک‌ تصریح کرد: روند تولید خودروهای برقی در دنیا مشخص است. در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۳ درصد تولید خودرو در دنیا برقی بوده است، طبق پیش بینی انجام شده از سال ۲۰۳۰ دیگر خودروی فسیلی تولید نخواهد شد.

او بیان کرد: متاسفانه در کشور یک سیاست و یک نهاد گذار مطلوب برای خودروهای برقی نداریم، به طوری که ما عزمی درست در زیرساخت خودروهای برقی توسط وزارت نیرو را نمی بینیم و به نظر می رسد باید یک نهاد مطلوب در این زمینه دست به کار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود