Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد طاهری، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده های کوی سازمانی در قرارگاه عملیاتی غرب ارتش برگزار شد.

«سرگرد بهرام طاهری» با اشاره به اینکه برنامه های دینی و قرآنی به صورت کار ویژه در طول سال در دستور کار عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب ارتش قرار دارد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تقویت بنیه دینی و اعتقادی نیروهای کادر و وظیفه و انس و الفت بیشتر کارکنان ‌و خانواده هایشان با معارف ناب اسلامی و قرآنی در قالب برنامه های معرفتی، کلاس های آموزشی، مسابقات و محافل انس با قرآن همواره مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ 

 

مدیر روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، از تدارک برنامه های قرآنی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح یگان های مختلف، افزود: برنامه های دینی و معرفتی با حضور روحانیون و مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه در طول این ماه مبارک در سطح یگان ها همراه با جلسات قرآن و دعاخوانی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و برجسته استان در قالب دو برنامه جداگانه برای کارکنان و خانواده های کوی سازمانی برگزار شد.

 

سرگرد طاهری،  ابرازکرد: این محفل نورانی با همت قرارگاه منطقه ای غرب ارتش و با حضور فرماندهان ارشد منطقه غرب و کارکنان در سالن اجتماعات قرارگاه ارتش و محفل ویژه خانواده کارکنان در مسجد کوی سازمانی برگزار شد.

 

وی گفت: در این محافل نورانی که به میزبانی مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب ارتش برگزار شد، قاریان ممتاز استان کرمانشاه، آقایان مجید نظریان و علی بیگی به تلاوت مجلسی پرداختند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان دختران روزه اولی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد روزه اولی ها خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مسجد جشن روزه اولی ها قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا کارکنان ارتش محفل انس با قرآن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، طاها کبیری ظهر دوشنبه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه مقدماتی کارکنان و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: نگاه ویژه دارالقرآن شرکت ملی گاز به توانمندی سازی نیروی‌های فعال در حوزه قرآنی است چون یکی از برکات ویژه قرائت قرآن کریم، آرامشی است که به خانواده‌ها هدیه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار است و برای توانمندسازی نیروهای شرکت گاز برنامه ریزی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: هر چند ماهیت و اهداف شرکت گاز استان کردستان بیشتر جنبه عملیاتی و ارائه خدمات در مسیر ارتقا رفاه و توسعه عدالت اجتماعی است و با گازرسانی به ۳۳ شهر و ۱۶۵۰ روستا و جذب ۶۳۵ هزار مشترک حرکت سریع و شتابان در مسیر جاده توسعه و رشد استان کردستان پیموده شده است اما از پیگیری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی هیچوقت غافل نبوده و همیشه جز برنامه‌های استراتژیک شرکت گاز استان کردستان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

احمد فعله گری از همکاران تلاش‌گر و ساعی شرکت گاز استان کردستان که در زمستان گذشته همیشه پای کار بوده و در تمام طول شبانه روز با جان و دل در سر خدمت حاضر بوده تا خدای ناکرده خللی در ارائه خدمات به مشترکین عزیز پیش نیاید تشکر و قدردانی کرد و گفت: منابع انسانی ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان و تشکل محسوب می‌شود که به پویایی سازمان می‌انجامد.

وی استان فرهنگی کردستان را چنین توصیف کرد و بیان داشت: استان کردستان مظهر اتحاد، برادری و همبستگی و وحدت اسلامی است و مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در کنار هم با نشأت گرفتن از فرامین الهی و دستورات قرآنی زندگی می‌کنند.

فعله گری در مورد اقدامات فرهنگی انجام گرفته در شرکت گاز استان کردستان اضافه کرد: برای گسترش ایدئولوژی دینی و اسلامی این شرکت برنامه ریزی فرهنگی مناسبی را طراحی و اجرا نموده است و این اقدامات ارزنده در کنار تأمین گاز که وظیفه اصلی شرکت‌های گاز استانی است صورت گرفته است.

دارالقرآن کریم شرکت گاز مورد استقبال خانواده کارکنان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه این شرکت ۲ بار میزبان مسابقات مرحله سراسری کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان بوده است گفت: در ابتدای راه‌اندازی دارالقرآن تعدادی کمی از همکاران و خانواده آنان عضو دارالقرآن بودند اما امروز تعداد اعضای این محفل نور به ده‌ها نفر افزایش یافته است که با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی در سطح کشور جز مقام‌های برتر قرار گرفته‌اند.

فعله گری تصریح کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزش تلاوت قرآن و احکام در تمامی ادارات تابعه شرکت فعالیت داشته و نماز جماعت هر روز برگزار می‌گردد.

در ادامه مراسم افتتاحیه دکتر کبیری دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: خدای تعالی را شاکریم که در جمع شرکت کنندگان گرامی در مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شرکت گاز استان کردستان باشیم و خدمت کردن در استان فرهنگی کردستان موهبتی است که نصیب کارکنان خدوم و زحمت کش این استان شده و زحمات این عزیزان در جای جای استان کوهستانی و صعب العبور به وضوح قابل لمس است.

وی افزود: شرکت ملی گاز ایران علیرغم وظیفه ذاتی خود که گسترش خدمات گازرسانی در همه نقاط شهری و روستایی ایران اسلامی است نگاه ویژه ای به فعالیت‌های قرآنی دارد و با حمایت مدیران ارشد سازمان تاکنون موفق شده‌ایم بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان و پانزدهمین دوره ویژه کارکنان و همسران کارکنان را برگزار نمائیم.

کد خبر 6078960

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود