Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:57:32 GMT

وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم و وعده‌های داده شده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۰۸۸

وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم و وعده‌های داده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: از ابتدای انقلاب رویدادهای مهم کشور را با میزان حضور مردم سنجیده‌ایم. ضمن اینکه مردم در اوج مشکلات اقتصادی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و نمونه بارز آن راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بود که حضور مردم جدی‌تر از قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه یک جریان سیاسی برنامه‌های خود را اعلام کرده و برای خود از هم‌اکنون تبلیغات کند زود است چرا که شرایط این کار زود است. ضمن اینکه جریانات سیاسی باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند که ما هم این کار را می‌کنیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: مهمترین راهبرد اصلاح‌طلبان حضور مردم در انتخابات است.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون امید مطالبات مردم از رئیس جمهور را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم و وعده‌های داده شده است. ضمن اینکه فراکسیون امید مطالبات مردم را تا حدی که موجب تضعیف دولت که امروز با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبه‌رو است، نشود، پیگیری می‌کند.

وی افزود: آقای روحانی و دولتش باید جدی‌تر و با قدرت بیشتری وعده‌های داده شده را اجرایی کرده و مطالبات مردم را پیگیری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست دستگاه قضا گفت: با توجه به تجربه و شناخت خوبی که آقای رئیسی از قوه قضائیه دارد امیدوارم نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در خصوص دستگاه قضا رفع شود.

عارف تصریح کرد: در حال حاضر هرگونه رفتاری که بوی تفرقه، دوگانگی و دوقطبی بدهد را نمی‌پذیریم و با آن مخالفت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از اعضای فراکسیون امید که قاضی زبردستی در قوه قضائیه است رابط ما با آیت‌الله رئیسی به منظور موضوعات مربوط به قوه قضائیه است که این موضوع مورد تفاهم دو طرف بوده است.

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: لیست امید با فراکسیون امید متفاوت است چرا که ما برای این لیست هزینه داده و مردم هم آنها را انتخاب کرده‌اند.

کد خبر 4624205

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رئیسی محمد رضا عارف لیست امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستاد‌های جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم