Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:50:08 GMT

خیز بلند رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۰۹۳

خیز بلند رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه

به نظر می رسد علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال جدی تر از همیشه است.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصلی که گذشت عملکرد ضعیفی داشت و ناکامی در کسب حتی یک جام باعث شد آنها به دنبال ایجاد تغییر و تحولاتی بزرگ در فصل نقل و انتقالات تابستانی در ترکیب خود باشند.

 

پاریس یونایتد مدعی شد تمایل رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه هنوز هم پابرجاست و زیدان قصد دارد به هر نحوی این ستاره جوان فرانسوی را در تابستان امسال جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه خبر از تخصیص بودجه هنگفت 600 میلیون یورویی از سوی فلورنتینو پرز برای تقویت ترکیب رئال مادرید در تابستان داد و در این شرایط کهکشانی ها می توانند به خرید ستاره ای مانند امباپه امیدوار باشند.

 

 

بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم فرانسوی خود به رقمی کمتر از 300 میلیون یورو رضایت دهد و فرانس فوتبال نیز چندی پیش خبر از پیشنهاد 280 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید امباپه در تابستان 2019 داده بود.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم رضایت امباپه از شرایط موجود در رختکن باشگاه و فعالیت زیر نظر توماس توخل منتشر شده و این موضوع می تواند کمک زیادی به رئال مادرید در رقم زدن گران ترین انتقال تاریخ فوتبال و جذب ستاره مورد علاقه زیدان کند، زیرا زیزو بارها در ماه های اخیر از تمایل خود به جذب امباپه پرده برداشته است.

کیلیان امباپه زیدان (سرمربی) رئال مادرید پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه زیدان سرمربی رئال مادرید پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است

گولر تا به این لحظه تمایلی به جدایی از رئال مادرید نشان نداده است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، آردا گولر تا به این لحظه هیچ درخواستی مبنی بر جدایی از رئال مادرید نداشته و تمایلی به ترک این تیم نشان نداده‌است. این ستاره ترکیه‌ای می‌خواهد به دور از حواشی، تنها روی هفته‌های سرنوشت‌ساز پیش رو تمرکز کند و سپس برای شرکت در یورو ۲۰۲۴، آمادگی خود را به بالاترین سطح برساند. در نتیجه حتی اگر قرار باشد مذاکره‌ای بین رئال مادرید و نمایندگان گولر بر سر آینده این بازیکن جوان صورت بگیرد، زمان آغاز آن به پایان فصل جاری موکول خواهدشد.

تکذیب شد: تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • ناامیدی ستاره رئال: وقت جدایی رسیده است