Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:11:41 GMT

سیلاب در شهرستان دماوند خسارات جانی به همراه نداشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۱۱۰

سیلاب در شهرستان دماوند خسارات جانی به همراه نداشت

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند از وقوع سیلاب در دو منطقه از این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشت.

مجید صفری چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بعد از ظهر امروز شاهد بارش شدید باران در سطح شهرستان بودیم به طوری که در ارتفاعات به ویژه در محور هراز با تگرگ همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اثر بارش باران، در دو منطقه شهرستان دماوند همچون جاده کیلان – ساران و روستای مغانک شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که این امر موجب رانش زمین و حجم زیادی از گل و لای در مسیر جاده های دسترسی به این مناطق و بسته شدن محور شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه شاهد حادثه جانی نبودیم، تصریح کرد: سیلاب در هر دو منطقه تنها خسارت مالی از جمله آسیب به چندین خودرو را به همراه داشت که با حضور به موقع عوامل امدادی و راهداری، عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر در حال انجام است.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه سایر مناطق شهرستان از نظر بارش باران موردی گزارش نشده است، گفت: به دنبال بارندگی در هر منطقه ای آب گرفتگی معابر در سطح شهرها نیز روی می دهد اما تاکنون مشکل حادی نداشته ایم.
صفری افزود: با توجه به بارش های بهاری، اینگونه سیلاب ها غیرقابل پیش بینی می باشد که از شهروندان می خواهیم از هرگونه اتراق در اطراف رودخانه ها و مناطق فرودست و خطرناک خودداری کنند تا هنگام بارش ها شاهد خطرات احتمالی نباشیم.
وی ادامه داد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه انسداد و آبگرفتگی در معابر عمومی و آبراهه ها با خدمات شهر و یا سامانه ارتباط مردمی 137 تماس بگیرند.
تهرام/7246//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، مراد آبیار اظهار داشت: ظهر امروز با جاری شدن آب رودخانه فصلی گزون حسن راه ارتباطی این روستاها که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان قرار دارند قطع شد.

وی ادامه داد: مراحل بازگشایی راه‌ها با فروکش شدن باران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار ریگان عنوان کرد: تمامی امکانات شهرستان برای خدمت رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده است.

آبیار افزود: دهیاران ، گروهای جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان برای کمک به شهروندان و رفع مشکلات مستقر هستند.

بارش شدید باران از روز گذشته(سه‌شنبه) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار سطح قرمز نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی تاکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سیلاب در هلمند خسارات جانی برجای گذاشت
  • قزوین بارانی می‌شود
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • هدر رفت باران در روزگار کم‌آبی
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه