Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد تغییر کند باید علت تغییر آن مشخص شود و کسی که انتصاب می‌شود باید شایسته و تبدیل به احسن شود.

وی بیان داشت: برخی مواظب باشند در اموری که مربوط به آنها نیست دخالت نکنند.

وی با اشاره به اینکه از ارتقای دوستان بسیار خوشحال هستیم اما بعد از هر تغییر برای جایگزینی افراد فشار سختی پیش می‌آید، تصریح کرد: اگر افرادی دنبال انتصاب یک نفر هستند، آن مدیر دیگر مدیر دستگاه اجرایی و مردم نیست بلکه وام دار آن کسی است که او را به مسئولیت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: این افرادی که برای تغییر و انتصابات اینقدر انرژی صرف می‌کنند و وقت ما را می‌گیرند، اگر ادعای دلسوزی برای مردم دارند بیایند در راستای کمی و کاستی‌ها مطالبه گری کنند و دنبال رفع مشکلات مردمی باشند.

وی افزود: نمایندگان نماینده مردم هستند، نباید وقت آنها را با موضوع عزل و نصب‌ها تلف کرد.

اگر مدیری که بخواهد بیاید و مورد نظر نباشد، با او همکاری نمی‌کنیم

استاندار ایلام با اشار ه به اینکه اگر مسئول به خاطر مردم سینه سپر نکند آن مدیر به درد مسئولیت نمی‌خورد، افزود: کسانی که منصوب شدند پاسخگو باشند و این پاسخگویی در خدمت به مردم خلاصه می‌شود و باید نشان دهند که این انتصاب درست بوده است.

وی گفت: اگر مدیری که بخواهد بیاید و مورد نظر نباشد، اجازه نمی‌دهیم بیاید، حتی اگر ابلاغ آن صادر شد با او همکاری نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر کسی مشورتی داشته باشد استقبال می‌کنم، اما مطمئن باشید زیر فشار کاری را انجام نمی‌دهم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات زیادی در ارتباط با پایانه برکت و مهران داشتیم که امسال بایست برطرف شود، گفت: ایجاد کردن کمربند غربی خوب بود اما راه پایانه برکت باید جدا شود.

وی بیان داشت: مدیران مربوطه باید به صورت هفتگی گزارش جاده مهران و پایانه امور مربوط به اربعین را ارائه دهند، امسال تعداد زوار بسیار بیشتر می‌شود و اگر چاره‌ای برای ترافیک و تراکم ماشین‌ها در نظر نگیریم مدیریت بسیار سخت می‌شود.

وی تصریح کرد: سعی کنیم مسائل و مشکلات را قبل از اینکه تبدیل به مشکلات بزرگ و بحران شوند حل و فصل کنیم.

کد خبر 4624206

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود