Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@08:46:35 GMT

سردار فدوی:‌ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۱۳۸

سردار فدوی:‌ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا و همپیمانان منطقه‌ایش به دنبال مهار ایران و ایجاد توان بازدارنده در برابر ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش فاتحان نور که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و در آستانه سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: ما زنده بودن شهدا را لمس می‌کنیم و اثر بودن آن‌ها رو می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در چهل سال گذشته نشان داده‌اند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و بر عهدی که بستند، هستند.

سردار فدوی گفت: وحدت عامل عنایت خداوند به مردم و پیروزی‌های انقلاب اسلامی علیه استکبار جهانی است. بیش از سی سال از پایان جنگ می‌گذرد و به برکت خون شهدا، ایران از قدرتی برخودار است که دشمنان آن را لمس کرده و آمریکا علیرغم اینکه دشمنی‌اش افزایش یافته اما جرات نکرده تیری به سوی ایران شلیک کند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اقتدار و سربلندی ایران مورد اذعان دشمنان است و این عنایت خداوند است. آمریکا و همپیمانان منطقه‌ایش به دنبال مهار ایران و ایجاد توان بازدارنده در برابر ایران هستند.

وی ادامه داد: درخواست آتش بس از سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی در برابر غزه‌ای که صددرصد محاصره است طی روزهای گذشته، فریاد استیصال رژیم صهیونیستی است. سعودی‌ها در برابر مردم یمن درمانده شده‌اند؛ مردم یمنی که از سلاح و تکنولوژی آنچنان برخوردار نیست، بلکه با ایمان در برابر دشمن ایستاده است.

سردار فدوی گفت: ارتش و سپاه در کنار یکدیگر از ایران اسلامی دفاع خواهند کرد و در برابر زیاده خواهی های دشمنان خواهند ایستاد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردارفدوی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سردار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام سردار غلامحسین محمدی اصل خاطر نشان شده است: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.
امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.
در فراز دیگری از این پیام، به هم افزایی ارتش و سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و تصریح شده است: امروز، به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که موجب جلب رضایت معظّم له و عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیزشده است، دشمنان خبیث و قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علیرغم همه توطئه ها، تهدیدات و القائات شیطانی آن ها سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است..
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: اینجانب صمیمانه، مناسبت مبارک و شکوهمند"29 فروردین ماه" را به عنوان"روز ارتش" به فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، و تداوم خدمت خالصانه و تلاش مجاهدانه در مسیر پر افتخارحراست از استقلال، تمامیّت و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ، تحت فرماندهی مدبّرانه فرمانده ومولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه خداوند مناّن آرزومندم..

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد