Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهنامه و حافظ‌خوانی به عنوان فوق برنامه جالب یکی از دبستانهای شهر رشت است که برای اجرای آن ۴۰۰ دانش‌آموز مدرسه همراهی می‌کنند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان دوره ابتدایی با ادبیات کهن فارسی، به ابتکار یک مدیر مدرسه طرح حافظ خوانی و همچنین شاهنامه‌خوانی با مشارکت بیش از 400 دانش‌آموز در دبستان هیئت‌امنایی کوثر رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم محمد اسماعیلی مدیر این دبستان، در تشریح این طرح گفت: اجرای این طرح با مشارکت دانش آموزان پایه‌های چهارم و پنجم و از اوایل سال تحصیلی جاری در قالب فوق‌برنامه آغاز کردیم و طی آن دانش آموزان به‌صورت هماهنگ به اجرای شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد : در بخشی از این برنامه تعدادی از دانش آموزان باهدف فهم بهتر مطالب ادبی با استفاده از زبان دوم بین‌الملل یعنی زبان ناشنوایان اقدام به خواندن اشعار و داستان‌های شاهنامه می‌کنند.

این مدیر مدرسه ادامه داد: دانش آموزان با شوق و رغبت در این کار گروهی مشارکت می‌کنند و هنگام اجرا فضای معنوی و شادابی را در مدرسه حاکم می‌شود.

اسماعیلی آشنایی دانش آموزان بافرهنگ اصیل ایرانی و آداب‌ورسوم این سرزمین کهن را ازجمله دستاوردهای اجرای این طرح می‌داند.

شادی جالب دانش‌آموزان در کلاس با یک موسیقی زیبا + فیلم

انتهای پیام

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود