Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد حیدروند مدیر اجرایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج گفت: امروز با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان ۴طرح بهداشتی خدماتی عمرانی در شهرستان قلعه گنج به بهره برداری رسید که این طرح‌ها با همکاری بنیاد علوی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح پرورش ۴۵ نفری شتر با ۳۵۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع از محل تسهیلات بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید.

حیدروند بیان کرد: طرح پرورش بوقلمون ۲۰۰قطعه‌ای در روستای امیر آباد قلعه گنج توسط بانوی کار آفرین با اعتبار ۲۰میلیون تومان به بهره برداری رسید و امکان اشتغال برای ۵نفر رافراهم کرده است.

مدیر اجرایی بنیاد در قلعه گنج اضافه کرد: خانه بهداشت روستای حسین آباد قلعه گنج، این خانه بهداشت با اعتبار۸۰میلیون تومان و۴۰میلیون تجهیزات با زیر بنا ۷۰متر مربع به بهره برداری رسید که جمعیتی بالغ بر۸۰۰نفر را تحت پوشش خدماتی بهداشتی قرار خواهد داد، این پروژه باهمکاری بنیاد علوی ساخته و تجهیز شده است.

حیدروند گفت: بند سنگ ملاتی آبخیز داری روستای دستجرد قلعه گنج با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ششصد و بیست میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد علوی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در قلعه گنج به بهره برداری رسید.

وی افزود:خانه دارالقرآن قلعه گنج با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد با زیر بنایی ۲۰۰ متر مربع و ساخته شده است.

انتهای پیام /س

افتتاح ۴ طرح بهداشتی خدماتی عمرانی در قلعه گنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید حسین محمدی افزود: آسفالت ۴ رشته راه روستا‌های ازگم، بالا بَلگور، کما و زیمسار و ۵۳ واحد مسکونی ارزان قیمت روستائی درمراسمی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه‌سرا اضافه کرد: ۵۳ خانوار روستایی این شهرستان صاحب خانه شدند.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ، در مجموع ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی و آورده خانوار‌ها هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تجلیل از برترین‌های حوزه سلامت و افتتاح چندین طرح بهداشتی در اردبیل
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران