Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:14:46 GMT

سیلاب دماوند خسارات جانی به همراه نداشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۳۸۹

ساعت 24- فرماندار دماوند گفت: سیلاب عصر امروز در دماوند خسارات جانی به همراه نداشت.

 مجید صفری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد بارش شدید باران در شهرستان دماوند بودیم به طوری که در ارتفاعات به ویژه در محور هراز و محدوده سربندان-سیدآباد با تگرگ همراه بود.

وی افزود: خوشبختانه شاهد حادثه جانی نبودیم و در هر دو منطقه تنها خسارت مالی و آسیب‌رسانی به چندین خودرو را به همراه داشت که با حضور به موقع عوامل امدادی و راهداری، عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند گفت: با توجه به بارش‌های بهاری، اینگونه سیلاب‌ها غیرقابل پیش‌بینی است که از شهروندان خواهانیم از هرگونه اتراق در اطراف رودخانه‌ها و مناطق فرودست و خطرناک خوداری نمایند تا در هنگام بارش‌ها شاهد خطرات احتمالی نباشیم.

صفری ادامه داد: به دلیل لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید جهت عبور از جاده‌های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بر اثر بارش باران، در دو منطقه شهرستان دماوند همچون جاده کیلان – ساران و روستای مغانک شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که این امر موجب رانش زمین و حجم زیادی از گل و لای در مسیر جاده‌های دسترسی به این مناطق و سبب بسته شدن محور شد.

فرماندار دماوند بیان کرد: اما عوامل مدیریت بحران شهرداری، راهداری و نیروی انتظامی، جهت روان‌سازی ترافیک و رفع مشکل اقدام نمودند و با پاکسازی سیلاب، اکنون مسیر باز و تردد در جریان است.

صفری خاطرنشان کرد: در مغانک وقوع سیل و پارک یک خودرو در مسیل رودخانه موجب شد تا این خودرو طعمه سیلاب شود، به همت عوامل مدیریت بحران سرنشینان از خودرو خارج شده و به مراکز درمانی منتقل شدند و خودرو نیز از داخل رودخانه خارج شده است.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه انسداد و آب‌گرفتگی در معابر عمومی و آبراهه‌ها با خدمات شهر یا سامانه ارتباط مردمی شهرداری‌ها (۱۳۷) تماس حاصل نمایید.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه