Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسین‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام اورژانس ۳ بیمارستان اصفهان مبنی بر مسمومیت تعدادی از افراد که مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند، ماموران انتظامی بلافاصله به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در مجموع ۴۸ نفر مسموم و در ۳ بیمارستان پذیرش شده بودند که ۳ نفر از آنان در حالت کما در قسمت ICU بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه ۵ شهروند اصفهانی که ۲ نفر آنان خانم بودند در اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند.

حسین زاده ادامه داد: کارآگاهان مجرب و متخصص پلیس از همان دقایق اولیه تحقیقاتی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع این مشروبات آغاز کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان علیرغم عدم همکاری مسمومان موفق شدند توزیع‌کنندگان را که ۵ نفر بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه دستگیر کنند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: امروزه بسیاری از نزاع‌ها، درگیری‌ها، خشونت‌ها، تصادفات منجر به فوت، طلاق، سوءرفتار با اطرافیان و بیماری‌های جسمی و روانی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است که در برخی کشور‌ها ۴۷ درصد از تصادفات منجر به فوت و حوادث ترافیکی ناشی از مصرف این نوع مشروبات است.

حسین زاده با اشاره به اینکه بسیاری از معلولان ذهنی و جسمی فرزندانی بی‌گناه هستند که به واسطه می‌گساری والدین آن‌ها ناقص‌الخلقه شده اند بیان داشت: به نظر می‌رسد حادثه اخیر از ابعاد جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، جرم‌شناسی و زوایای دیگر قابل بررسی است که توصیه می‌شود متولیان امر با دقت و سرعت این پدیده را تجزیه و تحلیل و بررسی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان تأکید کرد: پلیس استان اصفهان نیز با نهایت دقت، جدیت و قاطعیت با افرادی که در زمینه‌های مصرف، تهیه و توزیع مشروبات الکلی فعالیت دارند، براساس قانون برخورد می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مشروبات الکلی مشروبات الکلی تقلبی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان

سردار"علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قشم با هوشیاری و تسلط اطلاعاتی یکی از اعضاء گروه تروریستی چیش الظلم بنام " الف صدیقی" را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش فارس، وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد ضدامنیتی و کیفری، سرقت مسلحانه، کلاهبرداری بوده و تحت تعقیب چندین استان می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که متهم دستگیر شده در سال ۱۴۰۱ نیز به اتهام اقدامات ضدامنیتی در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده است، اظهار داشت: تحقیقات فنی و پلیسی لازم بر روی این متهم همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک   
  • قارچ‌های روییده در مراتع و جنگل‌ها را نخورید
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان