Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:04:45 GMT

فرماندار جدید اندیکا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۴۴۵

فرماندار جدید اندیکا معرفی شد

اهواز-ایرنا-در آیینی با حضور مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان، علی خدری به عنوان فرماندار جدید اندیکا معارفه و از تلاش های مرادعلی سعیدی پور سرپرست پیشین فرمانداری اندیکا قدردانی شد.

به گزارش ایرنا حبیب الله فضل الله پور روزچهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اندیکا و آیین معارفه فرماندار جدید این شهرستان بیان کرد: سرپرست پیشین فرمانداری در زمینه مدیریت حوادث و بحران ها، تکریم ارباب رجوع و مردمداری در این مدت کوتاه اقدامات خوبی انجام داد که جای قدردانی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرماندار جدید نیز از نیروهای بومی، باتجربه و آشنا به جغرافیای منطقه است که انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های منطقه در زمینه رفع مشکلات شهرستان گام های موثری بردارد.
فرماندار گتوند،بخشدار مرکزی مسجد سلیمان ،مدیر صندوق مهر رضا(صندوق کارآفرینی امید) و دبیر شورای تامین شهرستان مسجد سلیمان از جمله مسئولیت های سابق خدری غریبوند فرماندار جدید فرماندار اندیکا می باشد.
مرادعلی سعیدی پور نیز مرداد پارسال به عنوان سرپرست فرمانداری اندیکا معرفی شده بود.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
7159/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انديكا معارفه فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد