Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@14:45:10 GMT

فرماندار جديد انديکا معرفي شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۴۷۰

فرماندار جديد انديکا معرفي شد

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا-در آييني با حضور مديرکل امور سياسي استانداري خوزستان، علي خدري به عنوان فرماندار جديد انديکا معارفه و از تلاش هاي مرادعلي سعيدي پور سرپرست پيشين فرمانداري انديکا قدرداني شد.

به گزارش ايرنا حبيب الله فضل الله پور روزچهارشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان انديکا و آيين معارفه فرماندار جديد اين شهرستان بيان کرد: سرپرست پيشين فرمانداري در زمينه مديريت حوادث و بحران ها، تکريم ارباب رجوع و مردمداري در اين مدت کوتاه اقدامات خوبي انجام داد که جاي قدرداني دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: فرماندار جديد نيز از نيروهاي بومي، باتجربه و آشنا به جغرافياي منطقه است که انتظار مي رود با استفاده از ظرفيت هاي منطقه در زمينه رفع مشکلات شهرستان گام هاي موثري بردارد.
فرماندار گتوند،بخشدار مرکزي مسجد سليمان ،مدير صندوق مهر رضا(صندوق کارآفريني اميد) و دبير شوراي تامين شهرستان مسجد سليمان از جمله مسئوليت هاي سابق خدري غريبوند فرماندار جديد فرماندار انديکا مي باشد.
مرادعلي سعيدي پور نيز مرداد پارسال به عنوان سرپرست فرمانداري انديکا معرفي شده بود.
انديکا با مرکزيت شهر قلعه خواجه، داراي سه بخش و با جمعيت حدود 80 هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
7159/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد

فرماندار شهرستان بیرجند، گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌فرد امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان بیرجند در رشته‌های مختلف همواره در سطح استانی و فراتر مطرح بوده‌اند و امیدواریم که همیشه شاهد حضور برجسته آنان در سطوح استانی و ملی و جهانی باشیم.

وی افزود: اکنون ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی دارای جنبه‌های اجتماعی و سیاسی است که توانسته در بین جوامع تاثیرات وافری داشته باشد.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم و این امر لازمه برنامه‌ریزی منسجم و ویژه به امورات ورزشی است.

فاضلی‌فرد گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد.

فرماندار شهرستان بیرجند بر لزوم پیگیری مجدانه و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان بیرجند و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی جوانان دارد افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت‌های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه‌ای اتخاذ شود که مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود رفع شود.

حبیب‌الله شاعر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند نیز در این دیدار ضمن تبریک عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، گزارشی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی انجام گرفته در سال 1402 و همچنین گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان