Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور عصر چهارشنبه اعضاء کمیته فرهنگی، تبلیغات اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور وارد لرستان شدند و در اولین برنامه با حضور در شهرستان چگنی از مناطق سیل زده در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: این سفر با هدف ارزیابی میدانی شرایط مناطق سیل زده استان لرستان، هیات منتخب کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، امروز به مناطق سیلزده لرستان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: شامگاه امشب جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان نیز با حضور این کمیته برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: شرکت در قرارگاه بازسازی و نوسازی استأن لرستان با حضور استاندار و اعضای قرارگاه، بازدید أز مناطق سیا زده پلدختر و معمولان، گفتگو با مردم و اطلاع از وضعیت فعلی آنان و پروژه‌های مربوط به بازسازی دستگاه‌های اجرائی أز دیگر برنامه‌های این هیات استطاع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال