Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:02:13 GMT

فرهنگ ایثار و شهادت باعث فتح خرمشهر شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۵۳۹

فرهنگ ایثار و شهادت باعث فتح خرمشهر شد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بالای شهادت طلبی رزمندگان اسلام باعث فتح خرمشهر شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس بروجرد که در محل کانون بسیج برگزار شد، افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس پیروز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: فتح خرمشهر نشانه مقاومت و ایثار و فرهنگ غنی ایثار و شهادت بود.
وی بیان کرد: جهاد در راه خدا زیباست و خداوند کسانی که در راه دین جهاد کنند دوست دارد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نباید از تبلیغات دورغین دشمنان ترسید، گفت: رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس با بی توجهی به تبلیغات و توطئه های دورغین دشمنان به پیروزی رسیدند.

*** مطالبه گری از مسئولان وظیفه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رزمندگان دفاع مقدس از مطالبه گری نسبت به مسئولان غافل شده ایم و مسئولان تحمل کوچکترین انتقاد را ندارند.
سرهنگ مجید سوری افزود: برخی مسئولان تحمل انتقاد دلسوزان نظام را ندارند، و به جای اینکه انتقادات سازنده رزمندگان دوران دفاع مقدس را در مورد کوتاهی سیل اخیر را بپذیرند، هتاکانه بیانیه صادر می کنند.
وی اظهار داشت: دلسوز تر از مردم و رزمندگان برای نظام نیست، هشدار به مسئولان هر گونه بی احترامی به پیشکسوتان دفاع مقدس قابل تحمل نیست، از موضع پاسداری وظیفه داریم مطالبات مردم و جامعه را برای پیشرفت به مسئولان گوشزد کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیان کرد: انتظار داریم مسئولان و نمایندگان مجلس از انتقاد هراس نداشته باشند و با صبر و حوصله انتقاد را بپذیرند و انتقاد پذیر باشند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: نباید اجازه دهیم زبان انتقاد از مردم گرفته شود و همه باید در معرض نقد باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت شهید محمد بروجردی و سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گردهمايي رزمندگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم