Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@16:37:29 GMT

انتشار اینفوگرافیک صندوق امانات بانک ملت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۶۷۷

اینفوگرافیک راهنمای صندوق امانات بانک ملت برای بهره برداری کارکنان و مشتریان بانک منتشر شد.

به گزارش صدای ایران این اینفوگرافیک به طور خلاصه به بیان ویژگی های صندوق اجاره ای بانک ملت (صندوق امانات)و شهرهای دارای صندوق امانات می پردازد.
براساس این گزارش این راهنما با همکاری ادارات کل بانکداری شخصی و توسعه محصول و دفتر مدیریت و روابط عمومی طراحی و در رسانه های مختلف بانک مانند صفحه رسمی اینستاگرام به نشانیInstagraam.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/bankmellat.officialدر دسترس قرار گرفته است.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اینفوگرافیک مراحل ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳


موشن گرافیک مراحل ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در موشن گرافیک زیر قابل مشاهده است.

همچنین داوطلبان دارای کارپوشه می توانند موشن گرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را در موشن گرافیک زیر مشاهده کنند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای موردِ نظر را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنند.

داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، باید مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

به گزارش مهر، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6063343

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • صندوق بین المللی پول۸۸۰ میلیون دلار به اوکراین داد
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • اینفوگرافیک/ افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در دولت سیزدهم
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند