Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با اهدای لوح و تندیس از تلاش های روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در خدمت رسانی به  هموطنان آسیب دیده از زلزله این استان  تشکر وقدردانی کرد.
به گزارش صدای ایران هوشنگ بازوند روز چهارشنبه اول خرداد ماه  در دیدار با روح اله خدارحمی، با اشاره به وفاق و همدلی میان آحاد مردم و مسئولان در رسیدگی به امور مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از خانواده بزرگ این بانک تشکر و قدردانی و به پاس این حمایت های دلسوزانه لوح و تندیس به مدیرعامل بانک کشاورزی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که داور ماهی کار و فرهاد فنودی اعضای هیئت مدیره و جمعی دیگر از مدیران این بانک حضور داشتند،موانع پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعم از شهری و روستایی بررسی و در باره راهکارهای  اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.
بر اساس این گزارش،مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با اعلام آمادگی این بانک برای رسیدگی به مناطق زلزله زده، بر حمایت از هموطنان آسیب دیده این مناطق تأکید و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری میان دستگاه های اجرایی برنامه های پیش بینی شده در این مناطق تحقق یابد.
درپی متن این لوح را مشاهده می فرمایید:

ارجمند گرامی جناب آقای خدارحمی
مدیرعامل محترم بانک کشاورزی
بی تردید پیشبرد برنامه های کلان و عظیم به ویژه در حوزه مدیریت بحران تنها در سایه همدلی و وفاق میان آحاد مردم و مسئولین میسر خواهد شد.برخود لازم می دانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی خویش را به خاطر حضور به موقع،گرم و گرانسنگ حضرت عالی در میان مردم زلزله زده استان کرمانشاه و تلاش ارزنده تان برای کاهش آلام و مشکلات ایشان ابرازنمایم.به یقین مردمان سختکوش و صبور دیار کرمانشاه که همواره به عنوان مرزداران لایق و سربلند ایران عزیز اسلامی مورد مهر و عطوفت هموطنان عزیز بوده اند،نام وخاطره مهربانی آنان را که در این روزهای دشوار دوشادوش و در کنارشان بوده اند از یاد نخواهند برد.
                                                                                         
                                                                     بازوند-استاندار کرمانشاه

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تعداد کل مشترکان گاز استان را ۷۰۳ هزار مشترک اعلام کرد و گفت : از مشترکین جذب شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۱ مشترک در بخش شهری و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مشترک در بخش روستایی و ۱۹۰ مشترک متعلق به بخش صنایع بوده است.

وی ادامه داد: به همت کارکنان شرکت گاز استان با شبکه گذاری ۵۲۸ کیلومتر در این مدت، ۱۱ هزار و ۸۳۳ علمک نیز برای مشترکان جدید نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: مجموعه اقدامات شرکت گاز باعث شده در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی نیز به ۹۸ درصد برسد.

حسینی گفت: تا گازرسانی به تمام نقاط باقی مانده استان و بهرمندی تمام مردم از نعمت گاز، از تلاش در این زمینه، دست نخواهیم کشید.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است یادآور شد: میزان مصرف گاز استان در سال گذشته به پنج میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۱۱۹ هزار متر مکعب رسید که بیش از ۱۰۹ میلیون متر مکعب بیشتر از سال قبل از آن بود.

حسینی با اشاره به عزم جدی شرکت گاز استان در گازدار کردن صنایع و واحد‌های تولیدی، گفت: سال گذشته مصرف بخش خانگی نسبت به سال قبل از آن کاهش یافت، اما در بخش صنعتی با توجه به گازرسانی مستمر به واحد‌های تولیدی جدید میزان مصرف بخش صنعتی افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: با برنامه ریزی‌های های انجام شده در صدد آن هستیم که سرانه مصرف گاز بخش خانگی در استان هرساله با مصرف بهینه کاهش یابد و سهم بیشتری از گاز مصرفی استان صرف ایجاد شغل و ارزش افزوده شود.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های این شرکت در سال گذشته گفت: این شرکت در سال ۱۴۰۲ توانست صدرصد برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف را محقق و در برخی از موارد دستاورد‌هایی بیش از تعهدات و برنامه ریزی‌ها خود را کسب کند.

حسینی با بیان اینکه علی رغم سختی‌ها و مشکلات زیاد گازرسانی به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور، تمامی تعهدات خود در زمینه گازرسانی به نقاط مختلف را به انجام رساندیم، افزود: با گازرسانی به شهر ازگله ۱۰۰ جمعیت شهری و با گازرسانی به ۲۳۱ روستا ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از گاز بهره‌مند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، کسب تندیس نقره‌ای مدیریت انرژی در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، کسب گواهینامه بین المللی محاسبه ردپای کربن، انتخاب شرکت گاز استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی کسب رتبه دوم بهینه سازی در سطح کشور را بخشی از دستاورد‌ها و اقدامات شرکت گاز استان در سال ۱۴۰۲ بود.

وی تاکید کرد: برای اولین بار در سطح شرکت گاز استان کرمانشاه، ۱۰۰ درصد بودجه اختصاص یافته به این شرکت جذب شد.

حسینی برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل، برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی، برگزاری ۸۱ جلسه مدیریت بحران برای کنترل میزان مصرف گاز درسطح استان و تأمین گاز تمام مشترکین و آمادگی کامل در مواجه با هرگونه مشکل احتمالی، ارتقای جایگاه شرکت گاز استان کرمانشاه در سطح شرکت ملی گاز ایران، برپایی موکب سیدالشهدا (ع) جهت اسکان و پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مرز خسروی و توزیع روزانه ۹ هزار وعده غذایی بین زوار، امضاء تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش در راستای فرهنگ سازی در مصرف بهینه گاز، تامین پایدار گاز کلیه مشترکین را بخش دیگری از دستاورد‌های شرکت گاز استان بر شمرد.

وی ارسال بیش از یک میلیون پیامک برای مشترکین به منظور مصرف بهینه گاز، انجام ۹ هزار و ۵۰۰ مورد پایش دمای ادارات، شروع عملیات اجرایی ساخت ساختمان‌های اداری نواحی فاقد ساختمان، گازرسانی به روستای گردشگری هجیج علی‌رغم کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه که در نوع خود یک پروژه بسیار بزرگ محسوب می‌شود و برپایی میز خدمت در راستای جهاد تبیین در ۱۰ مسجد سطح شهر کرمانشاه با حضور مدیرعامل و برپایی جشن بزرگ انقلاب با حضور استاندار را از جمله اقدامات سال ۱۴۰۲ اعلام کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • نصب بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ علمک گاز در استان کرمانشاه
  • ظرفیت‌های چندگانه قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • نصب حدود ۱۲ هزار علمک گاز در استان کرمانشاه
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی