Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال تهران لیست ۵ نفره تشکیل شده از سرمربیان خارجی را ابتدای هفته آینده به کمیته فنی این باشگاه خواهند برد تا گزینه نهایی سرمربیگری فصل آینده این تیم از بین آن‌ها انتخاب شود.

بر همین اساس یک منبع موثق در باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت: ملیت این ۵ گزینه سه نفر کروات، یک نفر پرتغالی و یک نفر ایتالیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که وینفرد شفر پس از باخت تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده شهر خودرو از هدایت این تیم برکنار و فرهاد مجیدی به صورت موقت سرمربی آبی پوشان پایتخت شد.

بیشتر بخوانید:

خطیر مدارکش را تحویل کمیته اخلاق داد

خداحافظی صیادمنش از استقلال

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار با شمس آذر قزوین اعلام شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ و در دیداری خانگی پذیرای شمس‌آذر قزوین است.

جواد نکونام در این بازی تیم خود را با ترکیب سید حسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف به زمین خواهد فرستاد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند