Web Analytics Made Easy - Statcounter

جک ترتون معتقد است سونی با عرضه کنسول PS5، به صورت فزاینده‌ای با رقابت روبرو خواهد شد.

طرفداری - مدیر سابق بخش بازی و سرگرمی سونی راجع به وضعیت بازار پس از عرضه کنسول PlayStation 5 اظهار نظر کرده است.

به گزارش وبسایت COGconnected، شکی نیست که سونی در این نسل موفق شد با فروش بالای کنسول PlayStation 4 تمام رقبای خود در بازار را با اختلاف فاحشی شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، رییس سابق بخش PlayStation کمپانی سونی در ناحیه آمریکا معتقد است زمانی که سونی PS5 را عرضه کند شرایط به همین صورت نخواهد بود و سونی رقابت شدیدتری را از جانب کمپانی‌های دیگر تجربه خواهد کرد.

با نزدیک شدن به انتهای عمر نسل هشتم کنسول‌ها، نگاه‌ بسیاری به آینده دوخته شد و صحبت‌هایی راجع به آینده صنعت بازی‌های ویدیویی صورت گرفته است. جک ترتون، رییس و مدیرعامل سابق شعبه آمریکای PlayStation در مصاحبه با VentureBeat، در ارتباط با عملکرد سونی در آینده صحبت کرده است:

من فکر می‌کنم سونی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. هر کمپانی که در نسل پیشین رقبا را شکست داده باشد، در موقعیت خوبی وارد نسل بعد خواهد شد. چیزهایی که راجع به ویژگی‌های کنسول PlayStation 5 به گوشم رسید، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در نسل هشتم، برنامه تجاری آنها به خوبی پیش رفت و اکنون نیز به نظر نمی‌رسد در سیاست‌های کلی خود تغییری ایجاد کنند. آنها جایگاه خوبی دارند. اما فکر کنم سونی در نسل بعد رقابت شدیدتری را تجربه خواهد کرد.

ترتون در ادامه گفت:

مایکروسافت با توجه به سرمایه‌گذاری خود عملکرد بهتری خواهد داشت و گوگل استادیا نیز زمان آغاز نسل هشتم در سال 2013، در بازار وجود نداشت. نینتندو این بار با جدیت بیشتری وارد عرصه رقابت خواهد شد. بازار رقابتی‌تری پیش رویمان قرار خواهد گرفت و بازیکنان جدیدی نیز وجود دارند. کمپانی‌ها و بازیکنان درس‌های ارزشمندی در این نسل یاد گرفتند که در آینده به آنها کمک خواهد کرد. همه گوش به زنگ خواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز برای بدست آوردن مقام سومی رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF" در مقابل مالزیا به میدان خواهد رفت.

دیدار رده بندی برای تثبیت مقام سوم در رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF"میان تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مالزیا امروز پنجشنبه نهم حمل ساعت دو بعد از ظهر در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هر دو تیم قبلأ نیز در این تورنمنت در تاریخ دوم حمل با هم رقابت کرده‌اند که آن مسابقه با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسیده بود.

افغانستان در این رقابت‌ها اگرچه استرالیا را شکست داد اما در مسابقه حساس برای راه‌یابی به فینال روز گذشته از تایلند ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست به فینال راه یابد.

تیم استرالیا با شکست دادن مالزی و تایلند و قبول شکست از افغانستان با شش امتیاز به فینال راه یافت و قرار است که امروز ساعت پنج عصر مسابقه فینال را با تایلند برگزار کند.

تیم تایلند که پیش از این مالزی را شکست داده بود، به استرالیا باخت و با شکست دادن افغانستان توانست که با شش امتیاز جواز حضور به مسابقه نهایی را کسب کند.

تیم ملی فوتسال افغانستان نیز پیش از این با انجام سه بازی در این مسابقات، یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده است.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال "NSDF" از طرف فدراسیون فوتبال و صندوق توسعه ورزش تایلند برگزار شده است که هدف آن آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت های فوتسال آسیا عنوان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک