Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:15:35 GMT

یک میلیارد ریال کودشیمیایی قاچاق در ازنا کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۱۸۵۱

یک میلیارد ریال کودشیمیایی قاچاق در ازنا کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک میلیارد ریال کود شیمیایی قاچاق فاقد مجوز در ازنا کشف و در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی ازنا دراجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو حامل بار قاچاق بوده و در بازرسی از آن 60 کیسه کود شیمیایی قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گفت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کرده و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.
3210

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشف كود شيميايي فرمانده انتظامي لرستان سردار مهديان نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز