Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در بازدید از چهار واحد تولیدی – صنعتی تأمین مالی شده توسط پست بانک ایران در شهرستان مشکین‌شهر تأکید کرد: این بانک باتوجه به اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی جهت اعطای تسهیلات اشتغال پایدار به روستائیان توانسته است خود را به‌عنوان عامل مهم رشد و رونق اقتصادی مناطق روستائی و کم‌برخوردار معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران وی افزود: این بانک با حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در شهرستان‌های کوچک و روستاها علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی در این مناطق از مهاجرت معکوس روستائیان به شهرهای بزرگ نیز جلوگیری می‌کند.
شاپور ابری مدیرشعب پست‌بانک استان اردبیل نیز در این بازدید اظهارداشت: این بانک درراستای اهداف و مأموریت خود درسال رونق تولید، آمادگی دارد از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی حمایت مالی نماید.
وی تصریح کرد: پست بانک استان اردبیل توانسته است با تأمین مالی واحدهای تولیدی - صنعتی شهرستان مشکین‌شهر برای بیش از 170 نفر اشتغال ایجاد کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!

به گزارش کیهان، تعارض منافع برخی اراده‌های سیاسی چه از نوع معطوف به برجام و چه غیر آن، نقش پررنگی در مشکلات اقتصادی همچون انحصار خودرو، جهش قیمت زمین و مسکن به شش برابر نرخ ارز در 30 سال گذشته و نوسانات نرخ ارز و سکه دارد. پدرخوانده‌های حامی برجام، اگر چه ظاهرا در راس قوا حضور ندارند اما به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی نفوذ دارند؛ کسانی که در دولت‌های دهه 60 و 70 وزیر یا بالاتر بوده و ریل‌گذار صنعت و تولید کشور و دولتی‌سازی اقتصاد یا اختصاصی‌سازی به نام خصوصی‌سازی بوده‌اند.

این روزنامه افزوده است: اعلام تنش‌های منطقه به عنوان بهانه نوسانات ارز، در حالی است که روسیه مستقیما در جنگ است اما در همین دوران، پول ملی خود را تقویت کرده است. بنابراین، به نظر می‌رسد نوبت دستگاه‌های نظارتی و قضائی است که با پدرخوانده‌های سیاسی- اقتصادی- رسانه‌ای، برخورد پشیمان‌کننده‌ای داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی انتقاد کیهان از سیاه‌نمایی در «خندوانه»

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است