Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاراکترهای بازی‌های رایانه‌ای در دنیای گیمرها از محبوبیت ویژه ای برخوردارند و بعضا سبب می‌شود تا گیمر با آن همزاد پنداری کند و یا خود را جای آن قرار دهد و یا حتی آنقدر محبوب و یا منفور باشد که خرید و یا علاقه تجربه کردن آن بازی را در فرد ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا امروز به معرفی پنج کاراکتر‌ محبوب‌ در دنیای گیم بپردازد، پس پیشنهاد می کنیم این کاراکترها را بشناسید، شاید شما هم از طرفداران آن ها شوید.

شخصیت Sam Fisher

Samuel Fisher نام شخصیت محبوب سری بازی‌های Splinter Cell است. او یکی از بهترین ماموران سازمان بین المللی امنیت است. زمانی که Samuel Fisher یکی از ماموران بلند پایه بود تاکتیک‌ها و فنون مخفی کاری را به بهترین شکل یاد گرفت. او به کمک یک لباس مخصوص که دارای چراغ است می‌تواند بفهمد که چه مقدار توسط دشمنان دیده می‌شود. صدا پیشه وی تا آخرین شماره‌ منتشر شده اقای Michael Ironside بوده است. اما در Blacklist اقای Eric Johnson جانشین وی شده است.

شخصیت Nathan Drake

Nathan Drake شخصیت خیالی سری Uncharted است که صدا پیشه‌ی وی Nolan North است. به دریک لقب خوش یمن را برای کنسول PS3 داده اند که باعث فروش بیشتر این کنسول نیز شد. ظاهر جالب او سبب شد که خیلی‌ها وی را از ماجراجویانی نظیر Tomb Raider و Indiana Jones بهتر بدانند. خیلی از منتقدان به وی لقب قابل باور را داده اند.

شخصیت Solid Snake

سالید اسنیک شخصیت اصلی و مثبت سری بازی متال گیر، گویی از بدو تولد جنگجو به دنیا آمده و سرنوشتش هم این است که در جریان مبارزه و به عنوان یک جنگ‌آور جان خود را از دست دهد. این شخصیت توسط هیدئو کوجیما، خالق مشهور و محبوب سری Metal Gear Solid خلق شد. شخصیت اسنیک در اولین سری بازی متال گیر و در سال ۱۹۸۷ معرفی شد. این حقیقت که او در بازی‌های مختلف ظاهری متفاوت داشته، باعث شده شهرت او تا حدی تحت تأثیر قرار گیرد، ولی با این وجود هنوز هم از وی می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی یاد کرد

این مطلب را از دست ندهید: پرطرفدارترین بازی‌های رایگان اندروید و IOS در سال ۲۰۱۸

شخصیت Kratos

خدای جنگ یا (God of War)، داستانی است پر کشش، خشن و البته سرشار از شجاعت و تهور که قهرمان ما کریتوس به عنوان خدای جنگ و همانند یک قصاب بی‌رحم  در آن نقش آفرینی می‌کند. کریتس شاید همه خصوصیات فوق را داشته باشد، اما بالاتر از همه، او خشمگین است خشمی سهمگین و غیر قابل کنترل و آنچه که کریتوس را به چنین شخصیت فوق‌العاده‌ای تبدیل کرده، انحراف او از مسیر معمول است.

شخصیت Master Chief

مستر چیف کرکتر فوق محبوب سری هیلو است که توسط استو دیو‌ی Bungie متولد شده است. صدا پیشه‌ وی یک DJ مشهور به نام Steve Downes است. وی هرگز بدون لباس سبز رنگ خود ظاهر نشده است. مستر چیف یک نماد از بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید و خیلی از منتقدان ان را بهترین شخصیت دنیای بازی می‌دانند. اما برخی معتقدند که چهره‌ وی نباید پنهان شود. در مقابل تعداد بسیار زیادی از طرفداران ظاهر کنونی وی را به همه چیز ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراکترهای محبوب بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس، در رابطه با اظهارات اخیر کریمی قدوسی گفت: اساسا رویکرد جمهوری اسلامی ایران هسته ای و اتمی نیست با اینکه در این رابطه کشور توانمند است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: اگر ایران و اسرائیل وارد فضای جنگ تمام عیار شوند ایران مجبور است به سمت بمب اتم حرکت کند تا توازن ایجاد شود اما مجموعه تحولات نشان داد بعد از تقابل اخیر ایران و اسرائیل، این رژیم به تنهایی نمی تواند علیه ایران اعلام جنگ کند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: در تقابل اخیر ایران و اسرائیل وابستگی اسرائیلی ها به قدرت های فرا منطقه ای مشخص شد و به همین دلیل بایدن شرایطی را شکل داد که اسرائیل جنگ را فراگیر نکند.

فلاحت پیشه با بیان اینکه به سود همگان است تنش ها در خاورمیانه کاهش پیدا کند، گفت: طرح مباحثی مانند دسترسی ایران به بمب اتم در این شرایط فقط زمینه را برای کسانی فراهم می کند که فتنه را گسترش دهند. رافائل گروسی تا پیش از این به صورت تلویحی می گفت ایران قابلیت تولید سه بمب هسته ای را دارد اما امروز به یکباره از هفت بمب هسته ای سخن به میان می آورد.

او افزود: بمب مربوط به دوران جنگ است، ایران تا آستانه جنگ قدم برداشت اما از این مسیر بازگشت. تهدیدی که امروز متوجه ایران است تشدید انزوا و تحریم های جدید است همانطور که اخیرا و پس از ماجرای اسرائیل، تحریم های گسترده علیه ایران آغاز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: در گذشته هم یک مثلث چالش آمیز در ایران وجود داشته است. ادعای رسیدن ایران به بمب، ادعای خروج از ان پی تی و ادعای بستن تنگه هرمز ضلع های این مثلث بودند که هر سه این ادعا، پشتوانه های حقوقی و دفاع مشروع ایران را تضعیف می کند.

او افزود: کشور درحال حاضر سیاست خارجی شعار زده دارد. علاوه براین یکی از مواردی که تحریم ها و انزوای ایران را تشدید کرده بلوف هایی است که پشتوانه عملی ندارند و اساسا راهبرد سیاست خارجی کشور هم نیستند اما بهانه ای برای ایجاد تنش برای ایران ایجاد کرده اند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: نقطه ضعف دیپلماسی عمومی ایران این است که افراد تریبون هایی را در نقاط مختلف در اختیار دارند که بهانه ای برای تحمیل فشار بر کشور ایجاد می کنند.

او در پایان تاکید کرد: تاوان بلوف زنی برخی افراد را، سیاست خارجی ایران می دهد.

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد