Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:06:01 GMT

آخرین وضعیت بازار تلفن همراه کشور

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۱۲۷

آخرین وضعیت بازار تلفن همراه کشور

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: در صورتی که سایت رجیستری گوشی‌های مسافری بسته شود، قیمت تلفن همراه ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدمهدی غفوریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار تلفن همراه دچار ابهام است و مشخص نیست که آینده این بازار چه می‌شود.

غفوریان خاطرنشان کرد: فعلاً هیچ خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و همه دست نگه داشته‌اند تا وضعیت بازار مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به سرنوشت سایت رجیستری گوشی‌های مسافری، اشاره و اعلام کرد: پیشنهاد من برای واردات تلفن همراه باز ماندن سایت مسافری است تا هم افراد و هم شرکت‌های واردکننده بتوانند نیاز بازار را تأمین کنند.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در ادامه گفت: اگر این سایت بسته شود حداقل ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت و اگر باز بماند وضعیت بهتر می‌شود.

قرار بود در پایان اردیبهشت سایت رجیستری گوشی‌های مسافری بسته شود اما روز گذشته با اعلام رئیس اتحادیه تلفن همراه کشور این سایت تا اطلاع ثانوی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلفن همراه منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیری از مشهدی ها با پژو پارس شیشه دودی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲۲ فقره زورگیری شبانه در شهر مشهد رمزگشایی شد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:در پی تشکیل چند پرونده قضائی در کلانترهای محدوده جنوب شهر مشهد مبنی بر زورگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته ها مشخص شد 2 سرنشین جوان یک دستگاه پژو پارس شیشه دودی با پلاک مخدوش در ساعات پایانی شب با تهدید و اعمال زور عابران پیاده, تلفن همراه، کیف پول و وسایل باارزش شهروندان سرقت کرده اند.

سردار نگهبان تصریح کرد: با وجود اقدامات سارقین در مخفی کردن آثار خود در صحنه جرم، کارآگاهان پلیس به سرنخ های از سارقان دست یافته و با تحقیقات فنی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی متهمان را در محدوده بولوار طبرسی شمالی ردزنی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهارکرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل اختفای متهمان و شناسایی خودرو مورد نظر با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری 2 زورگیر در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 قبضه چاقو و قمه، 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه و تعدادی کیف پول مالباختگان کشف کردند.

وی بیان کرد: متهمان که هردو سابقه دارند در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با تعدادی از مالباخته ها و مستندات به دست آمده از آنها در دوربین های مداربسته به 22 فقره زورگیری شبانه از شهروندان در مناطق مختلف شهر مشهد طی سه ماه گذشته اعتراف کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سیستم‌ های تلفن همراه در شهرستان های فیروزآباد و فراشبند
  • می‌توان در استان مرکزی خط تولید گوشی تلفن همراه راه انداخت
  • وصول ناقص عوارض و حجم بالای واردات مسافری موبایل
  • زورگیری از مشهدی ها با پژو پارس شیشه دودی
  • تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده