Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@13:24:52 GMT

بازدید علی ربیعی از کارخانجات آرشیا در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۲۱۴۳

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا نبی مدیرعامل این کارخانجات در سخنانی گفت : در حال حاضر در مجموعه کارخانجات آرشیا در مشهد، مینودشت و محمود آباد حدود ۱۰۰۰ نفر مستقیم مشغول به کارند. برای استخدام افراد میبایست در یکی از این چهار دسته زندانیان جرائم عمد، زندانیان جرائم غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون در کارخانه ارشیا مشهد بیش از ۱۷۰ نفر مشغول بکار هستند.

علی ربیعی نیز در سخنانی کوتاهی با اشاره به وجود حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس گفت: امروز توفیق حضور در حرم منور امام رضا (ع) را داشتیم که با حضور در جمع شما کارگران و مجموعه کارکنان آرشیا به جرات می‌توان گفت از حرم به حرم دیگری آمدیم و شاهد مجموعه‌ای پر تلاش، خلاق و منحصر به فرد آمدیم .

رییس هیات مدیره صندوق ملی امید  به کارگران توصیه کرد: حال که با تلاش زمینه بازگشت خودتان را با حمایت مدیریت خلاق مجموعه را فراهم نموده اید سعی کنید تا افراد مشابه شرایط شما به آغوش جامعه برگشته و مانند شما در رسد و شکوفایی اقتصاد گام بردارند .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه حرم مطهر خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برج میلاد در روز طبیعت
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد