Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش بازی و سرگرمی سونی علاوه بر بازار فیزیکی، در زمینه تجارت دیجیتال نیز عملکرد خوبی داشته است.

طرفداری - در آمار جدیدی که شرکت سونی آن را منتشر کرده، مشخص شده است که سرویس آنلاین پلی‌استیشن، یعنی PSN، در حال حاضر 94 میلیون کاربر فعال دارد.

به گزارش وبسایت Gamingbolt، موفقیت‌های سونی در نسل هشتم بر هیچکس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سونی در این نسل با برنامه و عملکردی ثابت و البته، به لطف سردرگمی مایکروسافت در عرضه‌ی یک کنسول واحد، موفق شد عملکردی پیروزمندانه در بازار داشته باشد. رقیب هم‌وطن سونی، یعنی کمپانی نینتندو نیز با عرضه کنسول نه چندان قدرتمند Wii U در آن زمان، نتوانست به خوبی وارد رقابت شود. اکنون در گزارشاتی که توسط سونی منتشر شده است، آمار و ارقام جالبی از ابعاد موفقیت‌های PlayStation 4، و میزان مخاطبان آن به چشم می‌خورد. 

سونی اخیرا گزارشی برای سرمایه‌گذاران خود منتشر کرده است و طی آن مشخص شد که کنسول PS4 حدود 96.8 میلیون واحد دستگاه را به فروش رسانده، البته این آمار از قبل نیز مشخص شده بود. اما نکته جدیدی که در این گزارش به چشم می‌خورد این است که سرویس آنلاین PSN در حال حاضر بیش از 94 میلیون کاربر فعال دارد. این بدان معناست که خیلی عظیمی از دارندگان PS4، هرکدام به نحوی از PSN استفاده می‌کنند. سونی مشخص نکرده است که چه میزان از این 94 میلیون کاربر، معمولی و چه میزان مشترکین سرویس پلاس هستند.

این آمار نشان می‌دهد که سرویس‌های آنلاین همچون PSN امروز تا چه میزان پراهمیت و محبوب شده‌اند. زمانی که تقریبا 100% پایگاه کاربران یک کمپانی از سرویس آنلاین آن استفاده کنند، میزان موفقیت این کمپانی در برنامه‌هایش اثبات می‌گردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747603

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟